Odpowiedz

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

SPRAWĘ Z ING BĘDZIEMY MUSIELI SKOŃCZYĆ PRAWDOPODOBNIE W SĄDZIE, PONIEWAŻ ANI JA A NI ŻONA NIE MAMY WĄTPLIWOŚCI ILE WPŁACILIŚMY, NA CO DOWODEM SĄ RAPORTY DOBOWE Z KAS I 3 OSOBY KTÓRE PRZELICZAŁY PIENIĄDZE. STRASZNE JEST TO ŻE W DZISIEJSZYCH CZASACH BANK KTÓREMU POWIERZAM FINANSE MOJEJ FIRMY NAJZWYCZAJNIEJ MNIE PRÓBUJE OSZUKAĆ 

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 21 z 24 (4 506 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

@jackot Przykro mi, że chcesz podjąć takie kroki. Zachęcam Cię do sprawdzenia jeszcze raz wiadomości w Moim ING i historii konta. Prosimy, wróć do nas z informacją, czy stan Twojej wpłaty zgadza się.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 22 z 24 (4 457 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Witam jestem bardzo ciekawa jak rozwiązała się ta sprawa??? Sama jestem w podobnej sytuacji wpłatomat zabrał pieniądze - bank ich nie ma ja ich nie mam jest to sytuacja nie do pomyślenia w XXI w. Na pewno złoże pozew z k.c za przetrzymywanie pieniędzy i należne odsetki. Zastanawiam się tez nad złożeniem skargi do Rzecznika Klienta ( moje dzienne pisanie maili nic nie kosztuje). Myśle ze warto tez nagłośnić sprawę w mediach bo to co robi ing jest nie do przyjęcia. Rozpatrzenie reklamacji w PKO BP trwa 48 godzin
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 23 z 24 (3 729 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Znalazłam się w takiej samej sytuacji - moja reklamacja została rozpatrzona o 1000 zł mniej niż wpłacałam. Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Finansowego - również zachęcam

Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 24 z 24 (3 614 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy