Odpowiedz

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

SPRAWĘ Z ING BĘDZIEMY MUSIELI SKOŃCZYĆ PRAWDOPODOBNIE W SĄDZIE, PONIEWAŻ ANI JA A NI ŻONA NIE MAMY WĄTPLIWOŚCI ILE WPŁACILIŚMY, NA CO DOWODEM SĄ RAPORTY DOBOWE Z KAS I 3 OSOBY KTÓRE PRZELICZAŁY PIENIĄDZE. STRASZNE JEST TO ŻE W DZISIEJSZYCH CZASACH BANK KTÓREMU POWIERZAM FINANSE MOJEJ FIRMY NAJZWYCZAJNIEJ MNIE PRÓBUJE OSZUKAĆ 

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 21 z 24 (3 741 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

@jackot Przykro mi, że chcesz podjąć takie kroki. Zachęcam Cię do sprawdzenia jeszcze raz wiadomości w Moim ING i historii konta. Prosimy, wróć do nas z informacją, czy stan Twojej wpłaty zgadza się.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 22 z 24 (3 692 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Witam jestem bardzo ciekawa jak rozwiązała się ta sprawa??? Sama jestem w podobnej sytuacji wpłatomat zabrał pieniądze - bank ich nie ma ja ich nie mam jest to sytuacja nie do pomyślenia w XXI w. Na pewno złoże pozew z k.c za przetrzymywanie pieniędzy i należne odsetki. Zastanawiam się tez nad złożeniem skargi do Rzecznika Klienta ( moje dzienne pisanie maili nic nie kosztuje). Myśle ze warto tez nagłośnić sprawę w mediach bo to co robi ing jest nie do przyjęcia. Rozpatrzenie reklamacji w PKO BP trwa 48 godzin
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 23 z 24 (2 964 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Znalazłam się w takiej samej sytuacji - moja reklamacja została rozpatrzona o 1000 zł mniej niż wpłacałam. Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Finansowego - również zachęcam

Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 24 z 24 (2 849 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Inteligentne oszczędzanie we wszystkim 2025

Saving money is key in 2025. Here are simple ways to reduce your spending in different areas of your life.

Shopping

  • Use discount coupons and cashback.

  • Buy in bulk.

  • Compare prices online before purchasing.

...

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy