Odpowiedz

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

SPRAWĘ Z ING BĘDZIEMY MUSIELI SKOŃCZYĆ PRAWDOPODOBNIE W SĄDZIE, PONIEWAŻ ANI JA A NI ŻONA NIE MAMY WĄTPLIWOŚCI ILE WPŁACILIŚMY, NA CO DOWODEM SĄ RAPORTY DOBOWE Z KAS I 3 OSOBY KTÓRE PRZELICZAŁY PIENIĄDZE. STRASZNE JEST TO ŻE W DZISIEJSZYCH CZASACH BANK KTÓREMU POWIERZAM FINANSE MOJEJ FIRMY NAJZWYCZAJNIEJ MNIE PRÓBUJE OSZUKAĆ 

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 21 z 24 (3 643 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

@jackot Przykro mi, że chcesz podjąć takie kroki. Zachęcam Cię do sprawdzenia jeszcze raz wiadomości w Moim ING i historii konta. Prosimy, wróć do nas z informacją, czy stan Twojej wpłaty zgadza się.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 22 z 24 (3 594 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Witam jestem bardzo ciekawa jak rozwiązała się ta sprawa??? Sama jestem w podobnej sytuacji wpłatomat zabrał pieniądze - bank ich nie ma ja ich nie mam jest to sytuacja nie do pomyślenia w XXI w. Na pewno złoże pozew z k.c za przetrzymywanie pieniędzy i należne odsetki. Zastanawiam się tez nad złożeniem skargi do Rzecznika Klienta ( moje dzienne pisanie maili nic nie kosztuje). Myśle ze warto tez nagłośnić sprawę w mediach bo to co robi ing jest nie do przyjęcia. Rozpatrzenie reklamacji w PKO BP trwa 48 godzin
Odpowiedz
0 Lajków
ANNSUL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
01-03-2021
Wiadomość 23 z 24 (2 866 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Znalazłam się w takiej samej sytuacji - moja reklamacja została rozpatrzona o 1000 zł mniej niż wpłacałam. Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Finansowego - również zachęcam

Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 24 z 24 (2 751 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy