29-02-2020 12:08
SPRAWĘ Z ING BĘDZIEMY MUSIELI SKOŃCZYĆ PRAWDOPODOBNIE W SĄDZIE, PONIEWAŻ ANI JA A NI ŻONA NIE MAMY WĄTPLIWOŚCI ILE WPŁACILIŚMY, NA CO DOWODEM SĄ RAPORTY DOBOWE Z KAS I 3 OSOBY KTÓRE PRZELICZAŁY PIENIĄDZE. STRASZNE JEST TO ŻE W DZISIEJSZYCH CZASACH BANK KTÓREMU POWIERZAM FINANSE MOJEJ FIRMY NAJZWYCZAJNIEJ MNIE PRÓBUJE OSZUKAĆ
06-03-2020 20:08
@jackot Przykro mi, że chcesz podjąć takie kroki. Zachęcam Cię do sprawdzenia jeszcze raz wiadomości w Moim ING i historii konta. Prosimy, wróć do nas z informacją, czy stan Twojej wpłaty zgadza się.
02-03-2021 08:54
24-03-2021 11:21
Znalazłam się w takiej samej sytuacji - moja reklamacja została rozpatrzona o 1000 zł mniej niż wpłacałam. Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Finansowego - również zachęcam
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |