29-02-2020 12:08
SPRAWĘ Z ING BĘDZIEMY MUSIELI SKOŃCZYĆ PRAWDOPODOBNIE W SĄDZIE, PONIEWAŻ ANI JA A NI ŻONA NIE MAMY WĄTPLIWOŚCI ILE WPŁACILIŚMY, NA CO DOWODEM SĄ RAPORTY DOBOWE Z KAS I 3 OSOBY KTÓRE PRZELICZAŁY PIENIĄDZE. STRASZNE JEST TO ŻE W DZISIEJSZYCH CZASACH BANK KTÓREMU POWIERZAM FINANSE MOJEJ FIRMY NAJZWYCZAJNIEJ MNIE PRÓBUJE OSZUKAĆ
06-03-2020 20:08
@jackot Przykro mi, że chcesz podjąć takie kroki. Zachęcam Cię do sprawdzenia jeszcze raz wiadomości w Moim ING i historii konta. Prosimy, wróć do nas z informacją, czy stan Twojej wpłaty zgadza się.
02-03-2021 08:54
24-03-2021 11:21
Znalazłam się w takiej samej sytuacji - moja reklamacja została rozpatrzona o 1000 zł mniej niż wpłacałam. Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Finansowego - również zachęcam
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |