04-10-2019 08:30
04-10-2019 11:26
05-10-2019 08:31
Rozumiem, że jesteś zdenerwowana, gdy kwota wpłaty się nie zgadza.
Proszę, złóż w tej sytuacji odwołanie od reklamacji. Podaj dokładną kwotę wpłaty. Jeszcze raz sprawdzimy urządzenie. Możesz to zrobić:
- na czacie lub przez wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.
05-10-2019 09:11
05-10-2019 09:28
Proszę, wyślij mi w wiadomości prywatnej numer Twojego zgłoszenia. Przekażę Twoją opinię do działu reklamacji.
08-10-2019 08:15
15-02-2021 16:23
15-02-2021 16:32
Katopa, czy zgłosiłaś w tej sprawie odwołanie od reklamacji?
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |