04-10-2019 08:30
04-10-2019 11:26
05-10-2019 08:31
Rozumiem, że jesteś zdenerwowana, gdy kwota wpłaty się nie zgadza.
Proszę, złóż w tej sytuacji odwołanie od reklamacji. Podaj dokładną kwotę wpłaty. Jeszcze raz sprawdzimy urządzenie. Możesz to zrobić:
- na czacie lub przez wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.
05-10-2019 09:11
05-10-2019 09:28
Proszę, wyślij mi w wiadomości prywatnej numer Twojego zgłoszenia. Przekażę Twoją opinię do działu reklamacji.
08-10-2019 08:15
15-02-2021 16:23
15-02-2021 16:32
Katopa, czy zgłosiłaś w tej sprawie odwołanie od reklamacji?
Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.
Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac
... 05-02-2023Także optuję za "trzecim wariantem" sam tak robię, ale to nie zmienia faktu iż Bank ING leci w kulki z możliwością skrócenia okresy kredytowania w aplikacji (czy przez www).
05-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |