Odpowiedz

Wplatomat zabrał pieniądze

Tydzień temu 27.09 wplacalam w Skierniewicach na Mszczonowskiej kwotę ok. 6 tyś niestety po przeliczeniu pieniędzy lub w trakcie maszyna wyświetliła awarię, oddała tylko kartę pomimo zgłoszenia sytuacji na infolinię i przyjęcia zgłoszenia do dziś pieniędzy nie mam na koncie. Jak długo może trwać rozliczanie bankomatu? Jak można pozostawić klienta w takich nerwach i niepewnosci przez tydzień czasu ? Przecież często dla klientow sa to jedyne srodki do życia. Moze warto zastanowić się nad priorytetowym rozpatrywaniem tego typu zgłoszeń. Niestety ale bardzo jestem rozczarowana sytuacją i czasem oczekiwania bardzo podważa to zaufanie do ING mam tylko nadzieję ze nie zostanę oszukana i pieniądze w całości szybko wrócę na moje konto
Odpowiedz
0 Lajków
Beacia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-10-2019
Wiadomość 1 z 8 (5 801 wyświetleń)

Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Stało się tak jak się spodziewałam dostałam zwrot ale tylko kwotę 5050 zł bo tyle widzą, a gdzie jest reszta moich pieniędzy najwyraźniej ktoś na tym korzysta. Pytanie jak teraz dochodzić zwrotu reszty kwoty jak udowodnić że było więcej. Jestem tak strasznie wściekła, dla mnie to typowe oszustwo!!! Przestrzegam zastanówcie się 2 razy zanim wlozycie gotówkę do bankomatu bo wychodzi na to ze prawda będzie lezala i tak po stronie banku a nie klienta ktory nie ma zadnych technicznych możliwości udowodnić ile wplacał.
Odpowiedz
0 Lajków
Beacia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-10-2019
Wiadomość 2 z 8 (5 781 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Rozumiem, że jesteś zdenerwowana, gdy kwota wpłaty się nie zgadza.
Proszę, złóż w tej sytuacji odwołanie od reklamacji. Podaj dokładną kwotę wpłaty. Jeszcze raz sprawdzimy urządzenie. Możesz to zrobić:

- na czacie lub przez wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 3 z 8 (5 720 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Oczywiście że złożyłam odwołanie ale muszę czekać przez kolejny nerwowy tydzień. Urządzenie to powinno być sprawdzone tydzień temu a nie dopiero teraz gdy skladam odwołanie. Z tego co czytam na forum pewnie będę kolejnym oszukanym klientem.
Odpowiedz
0 Lajków
Beacia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-10-2019
Wiadomość 4 z 8 (5 711 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Proszę, wyślij mi w wiadomości prywatnej numer Twojego zgłoszenia. Przekażę Twoją opinię do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 5 z 8 (5 707 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Całą sytuację dosyć dosadnie opisałam składając odwołanie, mam nadzieję że już 5.10 trafiła do działu reklamacji
Odpowiedz
0 Lajków
Beacia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-10-2019
Wiadomość 6 z 8 (5 492 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Jak zakończyła się sprawa? Niestety jestem w takiej samej sytuacji gdzie uznano moją reklamacje w kwocie mniejszej o 1000 zl niż włożyłam do wplatomatu..
Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 7 z 8 (3 321 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Katopa, czy zgłosiłaś w tej sprawie odwołanie od reklamacji? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 8 z 8 (3 314 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy