Odpowiedz

Wplatomat zabrał pieniądze

Tydzień temu 27.09 wplacalam w Skierniewicach na Mszczonowskiej kwotę ok. 6 tyś niestety po przeliczeniu pieniędzy lub w trakcie maszyna wyświetliła awarię, oddała tylko kartę pomimo zgłoszenia sytuacji na infolinię i przyjęcia zgłoszenia do dziś pieniędzy nie mam na koncie. Jak długo może trwać rozliczanie bankomatu? Jak można pozostawić klienta w takich nerwach i niepewnosci przez tydzień czasu ? Przecież często dla klientow sa to jedyne srodki do życia. Moze warto zastanowić się nad priorytetowym rozpatrywaniem tego typu zgłoszeń. Niestety ale bardzo jestem rozczarowana sytuacją i czasem oczekiwania bardzo podważa to zaufanie do ING mam tylko nadzieję ze nie zostanę oszukana i pieniądze w całości szybko wrócę na moje konto
Odpowiedz
0 Lajków
Beacia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-10-2019
Wiadomość 1 z 8 (5 850 wyświetleń)

Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Stało się tak jak się spodziewałam dostałam zwrot ale tylko kwotę 5050 zł bo tyle widzą, a gdzie jest reszta moich pieniędzy najwyraźniej ktoś na tym korzysta. Pytanie jak teraz dochodzić zwrotu reszty kwoty jak udowodnić że było więcej. Jestem tak strasznie wściekła, dla mnie to typowe oszustwo!!! Przestrzegam zastanówcie się 2 razy zanim wlozycie gotówkę do bankomatu bo wychodzi na to ze prawda będzie lezala i tak po stronie banku a nie klienta ktory nie ma zadnych technicznych możliwości udowodnić ile wplacał.
Odpowiedz
0 Lajków
Beacia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-10-2019
Wiadomość 2 z 8 (5 830 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Rozumiem, że jesteś zdenerwowana, gdy kwota wpłaty się nie zgadza.
Proszę, złóż w tej sytuacji odwołanie od reklamacji. Podaj dokładną kwotę wpłaty. Jeszcze raz sprawdzimy urządzenie. Możesz to zrobić:

- na czacie lub przez wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 3 z 8 (5 769 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Oczywiście że złożyłam odwołanie ale muszę czekać przez kolejny nerwowy tydzień. Urządzenie to powinno być sprawdzone tydzień temu a nie dopiero teraz gdy skladam odwołanie. Z tego co czytam na forum pewnie będę kolejnym oszukanym klientem.
Odpowiedz
0 Lajków
Beacia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-10-2019
Wiadomość 4 z 8 (5 760 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Proszę, wyślij mi w wiadomości prywatnej numer Twojego zgłoszenia. Przekażę Twoją opinię do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 5 z 8 (5 756 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Całą sytuację dosyć dosadnie opisałam składając odwołanie, mam nadzieję że już 5.10 trafiła do działu reklamacji
Odpowiedz
0 Lajków
Beacia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-10-2019
Wiadomość 6 z 8 (5 541 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Jak zakończyła się sprawa? Niestety jestem w takiej samej sytuacji gdzie uznano moją reklamacje w kwocie mniejszej o 1000 zl niż włożyłam do wplatomatu..
Odpowiedz
0 Lajków
Katopa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
15-02-2021
Wiadomość 7 z 8 (3 370 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

Katopa, czy zgłosiłaś w tej sprawie odwołanie od reklamacji? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
587
125
19-03-2018
Wiadomość 8 z 8 (3 363 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy