Odpowiedz

Wpłatomat Błąd Księgowośći

Witam. Dziś 06.02.2021 o godzinie 22:21 dokonywałam wpłaty na kwotę 300 zł które było mi na dziś pilnie potrzebne dzwoniłam na infolinię w wpłatomacie pisało coś w stylu "Błąd Księgowości" nadano mi numer zgłoszenia 006904/022021 czy dałoby radę jakoś przyśpieszyć ten proces aby nie czekać około 20 dni?

 

Dziękuję pozdrawiam

Justyna.

Odpowiedz
0 Lajków
NopereKQ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-02-2021
Wiadomość 1 z 3 (1 117 wyświetleń)

Re: Wpłatomat Błąd Księgowośći

[ Edytowane ]

Wysłałam wiadomość w tej sprawie do zespołu reklamacyjnego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
992
200
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (1 095 wyświetleń)

Re: Wpłatomat Błąd Księgowośći

Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Sprawdź proszę wiadomość w Moim ING.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
508
110
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (1 026 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy