06-02-2021 23:18
Witam. Dziś 06.02.2021 o godzinie 22:21 dokonywałam wpłaty na kwotę 300 zł które było mi na dziś pilnie potrzebne dzwoniłam na infolinię w wpłatomacie pisało coś w stylu "Błąd Księgowości" nadano mi numer zgłoszenia 006904/022021 czy dałoby radę jakoś przyśpieszyć ten proces aby nie czekać około 20 dni?
Dziękuję pozdrawiam
Justyna.
07-02-2021 06:26 – ostatnio edytowany 08-02-2021 07:44 przez KarolinaM
Wysłałam wiadomość w tej sprawie do zespołu reklamacyjnego.
09-02-2021 06:38
Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Sprawdź proszę wiadomość w Moim ING.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |