06-02-2021 23:18
Witam. Dziś 06.02.2021 o godzinie 22:21 dokonywałam wpłaty na kwotę 300 zł które było mi na dziś pilnie potrzebne dzwoniłam na infolinię w wpłatomacie pisało coś w stylu "Błąd Księgowości" nadano mi numer zgłoszenia 006904/022021 czy dałoby radę jakoś przyśpieszyć ten proces aby nie czekać około 20 dni?
Dziękuję pozdrawiam
Justyna.
07-02-2021 06:26 – ostatnio edytowany 08-02-2021 07:44 przez KarolinaM
Wysłałam wiadomość w tej sprawie do zespołu reklamacyjnego.
09-02-2021 06:38
Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Sprawdź proszę wiadomość w Moim ING.
Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodo
... 15-01-2025Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal
... 15-01-2025Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.
14-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |