14-09-2020 17:22 – ostatnio edytowany 15-09-2020 14:11 przez AgnieszkaBin
Witam
Opisuję moją przykrą sytuację z wpłatomatem ING w Opolu, mianowicie chciałem wpłacić kwotę 10900 zł, fakt mój błąd ponieważ włożyłem wszystko na raz podczas gdy na raz może to być maksymalnie 100 banknotów, do otworu we wpłatomacie po czym maszyna przeliczyła gotówkę i pokazała informację że wpłacona kwota wynosi 9900 zł, oczywiście nacisnąłem zwrot gotówki ale dostałem już nie swoją kwotę a tę którą bankomat przeliczył tj. 9900 zł. Złożyłem oczywiście reklamację (nr. 006872/092020) po czym dostałem odpowiedź, że "dziennik urządzenia wskazuje kwotę 9900 zł" no i to się zgadza skoro urządzenie źle przeliczyło gotówkę to dziennik urządzenia także źle zaksięgował kwotę! Złożyłem odwołanie od decyzji Pana ** ** który zajmował się moją reklamacją ponieważ ta gotówka fizycznie w tym wpłatomacie się znajduje. Nie boję się użyć tego słowa że zostałem okradziony tudzież oszukany na kwotę 1000 zł, i mam nadzieję na rehabilitację ze strony ING Banku Śląskiego oraz ponowne pozytywne rozpatrzenie sprawy. Załączam dokument który otrzymałem jako odpowiedź na moją reklamację. Chciałbym również zaznaczyć że będę dochodził swoich praw oraz zwrotu moich uczciwie zarobionych pieniędzy. Taka sytuacja to skandal!!! Jestem klientem ING od ładnych kilku lat i posiadam wiele aktywów z których bank korzysta i jeśli ta sprawa nie zostanie załatwiona na pewno zrezygnuję z usług waszego banku.
15-09-2020 14:38
08-02-2021 13:12
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |