Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

Witam, dnia 31.01.2021 wpłacałam gotówkę do wpłatomatu, po chwili automat podał komunikat „awaria”, oddał kartę, a na koncie nie zaksięgowała się wpłata. Złożyłam reklamację, jednak Pani powiedziała, że muszę czekać nawet do 3 tygodni na rozpatrzenie reklamacji... jest to dla mnie bardzo stresująca sytuacja, tym bardziej, że nie była to mała kwota :-( Jestem Waszym 12 letnim klientem i zawsze byłam bardzo zadowolona z obsługi, więc jestem bardzo zaskoczona taką sytuacją. Nr zgłoszenia 025315/012021.
Odpowiedz
0 Lajków
Adelajna
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-02-2021
Wiadomość 1 z 2 (862 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

[ Edytowane ]

Maksymalnie reklamację rozpatrzymy do 3 tygodni. Wiemy, jaka to niedogodność, rozpatrujemy zgłoszenie tak szybko jak to możliwe. Przekazałam też numer reklamacji do odpowiedniego działu i rozpatrzymy ją priorytetowo. Zachęcam Cię do sprawdzania zakładki Wiadomości w Moim ING.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
332
68
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (816 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy