Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

Witam, dnia 31.01.2021 wpłacałam gotówkę do wpłatomatu, po chwili automat podał komunikat „awaria”, oddał kartę, a na koncie nie zaksięgowała się wpłata. Złożyłam reklamację, jednak Pani powiedziała, że muszę czekać nawet do 3 tygodni na rozpatrzenie reklamacji... jest to dla mnie bardzo stresująca sytuacja, tym bardziej, że nie była to mała kwota :-( Jestem Waszym 12 letnim klientem i zawsze byłam bardzo zadowolona z obsługi, więc jestem bardzo zaskoczona taką sytuacją. Nr zgłoszenia 025315/012021.
Odpowiedz
0 Lajków
Adelajna
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-02-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 262 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

[ Edytowane ]

Maksymalnie reklamację rozpatrzymy do 3 tygodni. Wiemy, jaka to niedogodność, rozpatrujemy zgłoszenie tak szybko jak to możliwe. Przekazałam też numer reklamacji do odpowiedniego działu i rozpatrzymy ją priorytetowo. Zachęcam Cię do sprawdzania zakładki Wiadomości w Moim ING.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 216 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Podejmujemy decyzje - ile trwa?

U mnie to trwało 8 dni

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

26.04.23 - JEST DECYZJA!
Po dokładnie 49 dniach od złożenia wniosku udało się doczekać. Zostało jeszcze podpisanie umowy.
Trzymam kciuki za resztę

26-04-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy