Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat źle policzył i zabrał różnicę!!! Odwołanie od reklamacji!!! 1000 zł różnicy!

[ Edytowane ]

Witam 

 

Opisuję moją przykrą sytuację z wpłatomatem ING w Opolu, mianowicie chciałem wpłacić kwotę 10900 zł, fakt mój błąd ponieważ włożyłem wszystko na raz podczas gdy na raz może to być maksymalnie 100 banknotów, do otworu we wpłatomacie po czym maszyna przeliczyła gotówkę i pokazała informację że wpłacona kwota wynosi 9900 zł, oczywiście nacisnąłem zwrot gotówki ale dostałem już nie swoją kwotę a tę którą bankomat przeliczył tj. 9900 zł. Złożyłem oczywiście reklamację (nr. 006872/092020) po czym dostałem odpowiedź, że "dziennik urządzenia wskazuje kwotę 9900 zł" no i to się zgadza skoro urządzenie źle przeliczyło gotówkę to dziennik urządzenia także źle zaksięgował kwotę! Złożyłem odwołanie od decyzji Pana ** ** który zajmował się moją reklamacją ponieważ ta gotówka fizycznie w tym wpłatomacie się znajduje. Nie boję się użyć tego słowa że zostałem okradziony tudzież oszukany na kwotę 1000 zł, i mam nadzieję na rehabilitację ze strony ING Banku Śląskiego oraz ponowne pozytywne rozpatrzenie sprawy. Załączam dokument który otrzymałem jako odpowiedź na moją reklamację. Chciałbym również zaznaczyć że będę dochodził swoich praw oraz zwrotu moich uczciwie zarobionych pieniędzy. Taka sytuacja to skandal!!! Jestem klientem ING od ładnych kilku lat i posiadam wiele aktywów z których bank korzysta i jeśli ta sprawa nie zostanie załatwiona na pewno zrezygnuję z usług waszego banku. 

Odpowiedz
0 Lajków
Pawel_opole
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-09-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 226 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył i zabrał różnicę!!! Odwołanie od reklamacji!!! 1000 zł różnicy!

Przykro nam, że spotkała Cię tak sytuacja podczas wpłaty gotówkiEmotikon: Smutny Napisałeś, że zgłosiłeś już odwołanie do tej reklamacji - na tej podstawie jeszcze raz sprawdzimy tę wpłatę.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 159 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat źle policzył i zabrał różnicę!!! Odwołanie od reklamacji!!! 1000 zł różnicy!

Witam, jaki koniec miała Pana sprawa ?
Odpowiedz
0 Lajków
Karolinale1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
03-02-2021
Wiadomość 3 z 3 (3 579 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy