Odpowiedz

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

@jackot Wysłaliśmy Twój numer zgłoszenia z prośbą o jego szybsze rozpatrzenie Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 11 z 24 (5 659 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

NIE DOSTAŁEM ODPOWIEDZI CZY MOGĘ ŻĄDAĆ ODSZKODOWANIA, W DRUGĄ STRONĘ DZIAŁA TO TAK ŻE SĄ ODSETKI WINDYKACJE ITD.

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 12 z 24 (5 646 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

W reklamacji możesz uwzględnić prośbę o odszkodowanie. Nasi analitycy zawsze odnoszą się indywidualnie do takich zgłoszeń. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 13 z 24 (5 614 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

MIJA KOLEJNY DZIEŃ, ZERO INFORMACJI NA TEMAT MOJEJ REKLAMACJI, OBIECYWANO MI ŻE SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIONA JAKO PRIORYTET, TYM BARDZIEJ ŻE 7700 ZŁ TO NIE MAŁA KWOTA. 

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 14 z 24 (5 601 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

DOPIERO JAK BĘDĘ CHCIAŁ ZLIKWIDOWAĆ KONTO FIRMOWE, ZACZNĄ SIĘ TELEFONY I PRZEKONYWANIE "JAK TO NIE NASZA WINA". A NA DZIEŃ DZISIEJSZY MAM SOBIE OWĄ KWOTĘ WYCZAROWAĆ.

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 15 z 24 (5 598 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

DZIEŃ DOBRY, DZISIAJ MAMY JUŻ 7 DNI, A MOJE 7700 ZŁ DALEJ ZAMROŻONE, NIKT NAWET MI NIE PRÓBUJE NIC POWIEDZIEĆ. PROSIŁEM O PRIORYTET, ZAPEWNIANO MNIE ŻE BĘDZIE TO 2 DO 5 DNI???????????????????????????????????????????????????????????????????

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 16 z 24 (5 537 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

[ Edytowane ]

@jackot Prosimy sprawdź czy otrzymałeś w Moje ING nowe informacje w Twojej sprawie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 17 z 24 (5 516 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

TAK, WCZORAJ W KOŃCU OTRZYMAŁEM

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 18 z 24 (5 500 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

To dobrze, że sprawa się wyjaśniła Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 19 z 24 (5 499 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat zabrał pieniądze

SPRAWA SIĘ JEDNAK NIE WYJAŚNIŁA, ZABRANO MI 7700 ZŁ Z POWROTEM, A WPŁYNĄŁ PRZELEW NA KONTO JAKO UZNANA REKLAMACJA 4300 ZŁ. ABSURD. WŁAŚNIE ZŁOŻYŁEM ODWOŁANIE. JUTRO IDĘ ZE SPRAWĄ DO PRAWNIKA I NA POLICJĘ, TAK NIE MOŻE BYĆ

Odpowiedz
0 Lajków
jackot
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
19-02-2020
Wiadomość 20 z 24 (5 463 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy