19-02-2020 14:09
@jackot Wysłaliśmy Twój numer zgłoszenia z prośbą o jego szybsze rozpatrzenie
19-02-2020 15:29
NIE DOSTAŁEM ODPOWIEDZI CZY MOGĘ ŻĄDAĆ ODSZKODOWANIA, W DRUGĄ STRONĘ DZIAŁA TO TAK ŻE SĄ ODSETKI WINDYKACJE ITD.
20-02-2020 20:46
W reklamacji możesz uwzględnić prośbę o odszkodowanie. Nasi analitycy zawsze odnoszą się indywidualnie do takich zgłoszeń.
21-02-2020 15:49
MIJA KOLEJNY DZIEŃ, ZERO INFORMACJI NA TEMAT MOJEJ REKLAMACJI, OBIECYWANO MI ŻE SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIONA JAKO PRIORYTET, TYM BARDZIEJ ŻE 7700 ZŁ TO NIE MAŁA KWOTA.
21-02-2020 15:54
DOPIERO JAK BĘDĘ CHCIAŁ ZLIKWIDOWAĆ KONTO FIRMOWE, ZACZNĄ SIĘ TELEFONY I PRZEKONYWANIE "JAK TO NIE NASZA WINA". A NA DZIEŃ DZISIEJSZY MAM SOBIE OWĄ KWOTĘ WYCZAROWAĆ.
26-02-2020 10:49
DZIEŃ DOBRY, DZISIAJ MAMY JUŻ 7 DNI, A MOJE 7700 ZŁ DALEJ ZAMROŻONE, NIKT NAWET MI NIE PRÓBUJE NIC POWIEDZIEĆ. PROSIŁEM O PRIORYTET, ZAPEWNIANO MNIE ŻE BĘDZIE TO 2 DO 5 DNI???????????????????????????????????????????????????????????????????
26-02-2020 20:46 | Edytowano: 26-02-2020 20:48
@jackot Prosimy sprawdź czy otrzymałeś w Moje ING nowe informacje w Twojej sprawie.
27-02-2020 09:48
TAK, WCZORAJ W KOŃCU OTRZYMAŁEM
27-02-2020 09:50
To dobrze, że sprawa się wyjaśniła
28-02-2020 20:57
SPRAWA SIĘ JEDNAK NIE WYJAŚNIŁA, ZABRANO MI 7700 ZŁ Z POWROTEM, A WPŁYNĄŁ PRZELEW NA KONTO JAKO UZNANA REKLAMACJA 4300 ZŁ. ABSURD. WŁAŚNIE ZŁOŻYŁEM ODWOŁANIE. JUTRO IDĘ ZE SPRAWĄ DO PRAWNIKA I NA POLICJĘ, TAK NIE MOŻE BYĆ
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |