Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wplatomat przyjął pieniądze nie zaksiegowal na koncie

Witam wczoraj wplacalem we wplatomacie w Tarnowskich Górach ul. Piastowska kwotę 3550 zlotych. Wplatomat przyjął pieniądze po czym wyskoczył komunikat bankomat nieczynny i oddał kartę. Kwota nie zaksięgowana na koncie. Jestem ciekaw w jaki sposób bank sprawdzi oraz mi uwierzy ze wplacalem kwotę 3550zlotych??.
Numer zgłoszenia reklamacji 009154/102019. Jeśli reklamacja nie będzie rozpatrzona dla mnie pozytywnie będę musiał sprawę zgłosić na Policje w wydziale gospodarczym że bank mnie oszukał?
Odpowiedz
0 Lajków
Lukpaw4567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-10-2019
Wiadomość 1 z 6 (4 446 wyświetleń)

Re: Wplatomat przyjął pieniądze nie zaksiegowal na koncie

W każdej takiej sytuacji staramy się sprawdzić rejestr urządzenia i przeliczyć je. W przypadku negatywnej decyzji możesz odwołać się od odpowiedzi i sprawdzimy tę sprawę ponownie. 
Mam nadzieję, że nie będzie to konieczne i Twoja sprawa skończy się pozytywnie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (4 422 wyświetleń)

Re: Wplatomat przyjął pieniądze nie zaksiegowal na koncie

Jeśli będzie negatywna decyzja sprawa ląduje na policji
Odpowiedz
0 Lajków
Lukpaw4567
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-10-2019
Wiadomość 3 z 6 (4 378 wyświetleń)

Re: Wplatomat przyjął pieniądze nie zaksiegowal na koncie

Rozumiemy Twoje zdenerwowanie. Sprawdź proszę czy otrzymałeś już od nas jakąś wiadomość, po zalogowaniu do Mojego ING w zakładce Wiadomości. Daj znać, jeśli Twoja sprawa nadal się nie wyjaśniła - postaramy się pomóc. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 6 (4 287 wyświetleń)

Re.: Wplatomat przyjął pieniądze nie zaksiegowal na koncie

Witam ja dziś taka sama sytuacja..podobna kwota.rozpacz.jak się rozwiązała twoja reklamacja.

Odpowiedz
0 Lajków
magkli0491
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-01-2020
Wiadomość 5 z 6 (3 384 wyświetleń)

Re: Re.: Wplatomat przyjął pieniądze nie zaksiegowal na koncie

magkli0491, prosimy podaj nam numer Twojej reklamacji. Przekażemy informację do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
595
127
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (3 382 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy