14-10-2019 02:34
14-10-2019 06:20
W każdej takiej sytuacji staramy się sprawdzić rejestr urządzenia i przeliczyć je. W przypadku negatywnej decyzji możesz odwołać się od odpowiedzi i sprawdzimy tę sprawę ponownie.
Mam nadzieję, że nie będzie to konieczne i Twoja sprawa skończy się pozytywnie.
14-10-2019 12:40
15-10-2019 14:44
Rozumiemy Twoje zdenerwowanie. Sprawdź proszę czy otrzymałeś już od nas jakąś wiadomość, po zalogowaniu do Mojego ING w zakładce Wiadomości. Daj znać, jeśli Twoja sprawa nadal się nie wyjaśniła - postaramy się pomóc.
20-01-2020 10:44
20-01-2020 10:46
magkli0491, prosimy podaj nam numer Twojej reklamacji. Przekażemy informację do odpowiedniego zespołu.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |