14-10-2019 02:34
14-10-2019 06:20
W każdej takiej sytuacji staramy się sprawdzić rejestr urządzenia i przeliczyć je. W przypadku negatywnej decyzji możesz odwołać się od odpowiedzi i sprawdzimy tę sprawę ponownie.
Mam nadzieję, że nie będzie to konieczne i Twoja sprawa skończy się pozytywnie.
14-10-2019 12:40
15-10-2019 14:44
Rozumiemy Twoje zdenerwowanie. Sprawdź proszę czy otrzymałeś już od nas jakąś wiadomość, po zalogowaniu do Mojego ING w zakładce Wiadomości. Daj znać, jeśli Twoja sprawa nadal się nie wyjaśniła - postaramy się pomóc.
20-01-2020 10:44
20-01-2020 10:46
magkli0491, prosimy podaj nam numer Twojej reklamacji. Przekażemy informację do odpowiedniego zespołu.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |