Odpowiedz

Bankomat.

Witam, przy wypłacie środków BLIK bankomat konkurencyjnej firmy zawieisł się, pokazując mi, iż transakcja została dokonana, pomimo iż jest to nieprawda. W tej sprawie została zarejestrowana moja reklamacja, której numer podaję.  010972/012020

 

Bardzo proszę moderatorów o przekazanie sprawy do pilnego rozpatrzenia, a także o zbadanie możliwości uznania na czas reklamacji, gdyż pieniądze te miały służyć mi normalnie "na życie"

Odpowiedz
0 Lajków
libuszek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 283 wyświetleń)

Re: Bankomat.

@libuszek Przekazałem Twoją prośbę do odpowiedniego zespołu. Kolejne wiadomości z informacją w sprawie swojej reklamacji znajdziesz w Moim ING. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 283 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy