Odpowiedz

Bankomat.

Witam, przy wypłacie środków BLIK bankomat konkurencyjnej firmy zawieisł się, pokazując mi, iż transakcja została dokonana, pomimo iż jest to nieprawda. W tej sprawie została zarejestrowana moja reklamacja, której numer podaję.  010972/012020

 

Bardzo proszę moderatorów o przekazanie sprawy do pilnego rozpatrzenia, a także o zbadanie możliwości uznania na czas reklamacji, gdyż pieniądze te miały służyć mi normalnie "na życie"

Odpowiedz
0 Lajków
libuszek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-01-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 801 wyświetleń)

Re: Bankomat.

@libuszek Przekazałem Twoją prośbę do odpowiedniego zespołu. Kolejne wiadomości z informacją w sprawie swojej reklamacji znajdziesz w Moim ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
649
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 801 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy