16-01-2020 12:48
Witam, przy wypłacie środków BLIK bankomat konkurencyjnej firmy zawieisł się, pokazując mi, iż transakcja została dokonana, pomimo iż jest to nieprawda. W tej sprawie została zarejestrowana moja reklamacja, której numer podaję. 010972/012020
Bardzo proszę moderatorów o przekazanie sprawy do pilnego rozpatrzenia, a także o zbadanie możliwości uznania na czas reklamacji, gdyż pieniądze te miały służyć mi normalnie "na życie"
16-01-2020 12:52
@libuszek Przekazałem Twoją prośbę do odpowiedniego zespołu. Kolejne wiadomości z informacją w sprawie swojej reklamacji znajdziesz w Moim ING.
Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie
... 19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |