Odpowiedz

Wpłatomat zjadł pieniądze

W dniu 31.12.2019 około godziny 15:40 próbowałam dokonać wpłaty kwoty 3700zl w wplatomacie ing w oddziale banku przy ulicy Panewnickiej 66 w Katowicach. Urządzenie przyjęło pieniądze, ale nie doszło do ich przeliczenia. W trakcie operacji pojawił się komunikat "błąd/awaria modułu". Od tego momentu nie miałam już dostępu do swoich pieniędzy. Nie zostały zaksięgowane na koncie a bankomat ich nie zwrócił,nie otrzymałam też żadnego potwierdzenia transakcji. Oczywiście od razu zadzwoniłam na infolinię i zglosilam reklamację z terminem odpowiedzi do 7 dni. Cała sytuacja bardzo mnie stresuję ponieważ po zdarzeniu przeczytałam wiele postów na tej stronie z których wynika, że klienci nie odzyskali swoich pieniędzy lub sprawa toczyła się znacznie dłużej. Zastanawiam się jak długo będę musiała czekać na zwrot własnych pieniędzy i czy można ufać bankowi skoro tyle osób twierdzi, że zostało oszukanych. Moim zdaniem to niedorzeczne, że nie dysponujecie serwisantami którzy po prostu reagują od razu. Oczekuję, również informacji że strony banku co mają robić ludzie, którzy tracą pieniądze w bankomatach banku, który uważają za zaufany!
Nie oczekuję, odpowiedzi którą wyczytałam pod każdym postem, a indywidualnego podejścia do sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
Beatag123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
31-12-2019
Wiadomość 1 z 8 (8 076 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Dobrze, że zgłosiłaś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Standardowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 7 dni. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj mi numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.

Każda sytuacja i reklamacja jest inna, dlatego trudno mi podać konkretne rozwiązanie. Zalecamy zawsze wpłacać pieniądze w mniejszych transzach. Wpłatomat/bankomat jest urządzeniem, dlatego może się zaciąć, przepełnić lub ulec awarii.  Jeżeli zdarzy się sytuacja, że klient nie ma wpłaconych pieniędzy, to ważne, żeby w reklamacji podał jak największą ilości informacji np. datę, godzinę, kwotę wpłaty (z nominałami), lokalizację urządzenia. To pomaga nam wyjaśnić sprawę. Jeżeli po naszej analizie nie mamy informacji o wpłacie na określoną kwotę, to informujemy o tym klienta. Na rozpatrzoną reklamację klient zawsze może zgłosić odwołanie. Wtedy ponownie analizujemy sprawę. Jeżeli podtrzymujemy naszą decyzję i klient się z nią nie zgadza, to wtedy może zgłosić sprawę np. do Arbitra Bankowego, Rzecznika Finansowego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 8 (8 039 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

022713/122019
Pieniądze Wpłacałam w wpłatomacie w oddziale banku na ulicy Panewnickiej 66 w Katowicach. (bankomaty były dwa, korzystałam z tego po lewej stronie). Moim zdaniem pieniądze utknely w "szufladzie" do wplacania. Próbowałam powtórzyć transakcję, żeby sprawdzić czy pieniądze są tam zablokowane, ale opcja wpłaty za pomocą karty była już niedostępna. To samo zrobiłam za pomocą kodu blik, przechodząc przez kolejne kroki wyświetlil się komunikat "awaria modułu wpłat". Bardziej szczegółowo nie potrafię opisać tej sytuacji. Kwota to 3700,z tego co pamiętam 1x200zl oraz 35x100zl
Odpowiedz
0 Lajków
Beatag123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
31-12-2019
Wiadomość 3 z 8 (8 026 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Dziękuję za dodatkowe informacje. Przekazałam już zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 8 (8 000 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Czy coś wiadomo w związku z moją reklamacja? Coraz bardziej stresuję mnie cała sytuacja. Czy macie Państwo informacje, że serwis był już na miejscu? Czy firma zewnętrzna podjęła jakieś kroki np. Przesłanie raportu.
Odpowiedz
0 Lajków
Beatag123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
31-12-2019
Wiadomość 5 z 8 (7 918 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Otrzymałam informację, że wysłaliśmy do Ciebie wiadomość w sprawie zgłoszenia. Proszę żebyś sprawdziła zakładkę Wiadomości w swojej bankowości internetowej. Mam nadzieję, że zakończyła się dla Ciebie pomyślnie Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 6 z 8 (7 873 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze

[ Edytowane ]
Dzisiaj miałam podobna sytuację. Nie zaksięgowano na moje konto wpłaty blik dokonanej w wplatomacie. Zgłosiłam zdarzenie i bank rozpatrzy reklamację do 29.08. Jak to możliwe, że tak długi czas muszę czekać bez pieniędzy? To niedorzeczne. Nr mojego zgłoszenia 007232/082020
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 8 (6 711 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł pieniądze

[ Edytowane ]
Edit: pieniądze są już na koncie
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 8 (6 692 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Re.: Aktywacja bankowości internetowej

Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy