31-12-2019 17:46
31-12-2019 23:44
Chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Dobrze, że zgłosiłaś już u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Standardowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 7 dni. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się zakończyć reklamację jak najszybciej. Jeżeli możesz, to podaj mi numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.
Każda sytuacja i reklamacja jest inna, dlatego trudno mi podać konkretne rozwiązanie. Zalecamy zawsze wpłacać pieniądze w mniejszych transzach. Wpłatomat/bankomat jest urządzeniem, dlatego może się zaciąć, przepełnić lub ulec awarii. Jeżeli zdarzy się sytuacja, że klient nie ma wpłaconych pieniędzy, to ważne, żeby w reklamacji podał jak największą ilości informacji np. datę, godzinę, kwotę wpłaty (z nominałami), lokalizację urządzenia. To pomaga nam wyjaśnić sprawę. Jeżeli po naszej analizie nie mamy informacji o wpłacie na określoną kwotę, to informujemy o tym klienta. Na rozpatrzoną reklamację klient zawsze może zgłosić odwołanie. Wtedy ponownie analizujemy sprawę. Jeżeli podtrzymujemy naszą decyzję i klient się z nią nie zgadza, to wtedy może zgłosić sprawę np. do Arbitra Bankowego, Rzecznika Finansowego.
01-01-2020 00:41
01-01-2020 06:21
Dziękuję za dodatkowe informacje. Przekazałam już zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni.
02-01-2020 19:57
03-01-2020 16:24
Otrzymałam informację, że wysłaliśmy do Ciebie wiadomość w sprawie zgłoszenia. Proszę żebyś sprawdziła zakładkę Wiadomości w swojej bankowości internetowej. Mam nadzieję, że zakończyła się dla Ciebie pomyślnie
10-08-2020 22:22 | Edytowano: 10-08-2020 22:29
10-08-2020 22:57 | Edytowano: 10-08-2020 23:02
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |