Czy coś wiadomo w związku z moją reklamacja? Coraz bardziej stresuję mnie cała sytuacja. Czy macie Państwo informacje, że serwis był już na miejscu? Czy firma zewnętrzna podjęła jakieś kroki np. Przesłanie raportu.
022713/122019 Pieniądze Wpłacałam w wpłatomacie w oddziale banku na ulicy Panewnickiej 66 w Katowicach. (bankomaty były dwa, korzystałam z tego po lewej stronie). Moim zdaniem pieniądze utknely w "szufladzie" do wplacania. Próbowałam powtórzyć transakcję, żeby sprawdzić czy pieniądze są tam zablokowane, ale opcja wpłaty za pomocą karty była już niedostępna. To samo zrobiłam za pomocą kodu blik, prz...
W dniu 31.12.2019 około godziny 15:40 próbowałam dokonać wpłaty kwoty 3700zl w wplatomacie ing w oddziale banku przy ulicy Panewnickiej 66 w Katowicach. Urządzenie przyjęło pieniądze, ale nie doszło do ich przeliczenia. W trakcie operacji pojawił się komunikat "błąd/awaria modułu". Od tego momentu nie miałam już dostępu do swoich pieniędzy. Nie zostały zaksięgowane na koncie a bankomat ich nie zwr...