04-03-2020 21:41
05-03-2020 10:33
05-03-2020 10:44
@Wojsan3071 Cieszę się, że już wszystko jest w porządku
22-04-2020 09:57
22-04-2020 10:49 | Edytowano: 22-04-2020 10:50
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Odpowiedziałam na Twój poprzedni wpis w tym wątku https://spolecznosc.ing.pl/-/Oddzia%C5%82y-bankomaty-wp%C5%82atomaty/Wp%C5%82atomat-zabra%C5%82-pien...
Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |