21-04-2020 10:37
22-04-2020 13:37
Rozumiem, że brak dostępu do własnych pieniędzy wpływa na Twoją opinię😔
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
Jeżeli tylko jest możliwość- staramy się na ten czas konto uznać warunkowo.
Trudno mi tutaj odpowiedzieć, dlaczego nie mogłaś skorzystać z tej opcji🙁
Zależy mi na tym, aby Ci pomóc- numer zgłoszenia przekazałam do działu reklamacji.
Zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
W przypadku dodatkowych pytań proszę, kontaktuj się bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem: 32 357 00 62/ 801 163 012. Jest ona czynna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00-19:00.
To jest jakiś totalny skandal i nieporozumienie, żeby wycofywać takie funkcjonalności. Robimy dziesiątki transakcji z tą funkcjonalnością każdego miesiąca od lat, jakim trzeba być ignorantem, żeby nag
... 21-05-2025@Franiu To konto mam jako rezerwowe i raczej niezbyt często z niego korzystam. Konto jest darmowe więc najprościej potestować. Z tego co widzę to emSZMAL powinien wspierać ten bank. Ewentualnie zawsze
... 21-05-2025@cougar napisałem "teoretycznie", bo to że bank coś piszę w ofercie nie musi być prawdą, ale nawet półprawdą Aż nie mam jeszcze konta w NEST to nie mogłem tego jak przetestować. Dzięki w takim razie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |