21-04-2020 10:37
22-04-2020 13:37
Rozumiem, że brak dostępu do własnych pieniędzy wpływa na Twoją opinię😔
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
Jeżeli tylko jest możliwość- staramy się na ten czas konto uznać warunkowo.
Trudno mi tutaj odpowiedzieć, dlaczego nie mogłaś skorzystać z tej opcji🙁
Zależy mi na tym, aby Ci pomóc- numer zgłoszenia przekazałam do działu reklamacji.
Zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
W przypadku dodatkowych pytań proszę, kontaktuj się bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem: 32 357 00 62/ 801 163 012. Jest ona czynna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00-19:00.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |