21-04-2020 10:37
22-04-2020 13:37
Rozumiem, że brak dostępu do własnych pieniędzy wpływa na Twoją opinię😔
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
Jeżeli tylko jest możliwość- staramy się na ten czas konto uznać warunkowo.
Trudno mi tutaj odpowiedzieć, dlaczego nie mogłaś skorzystać z tej opcji🙁
Zależy mi na tym, aby Ci pomóc- numer zgłoszenia przekazałam do działu reklamacji.
Zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
W przypadku dodatkowych pytań proszę, kontaktuj się bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem: 32 357 00 62/ 801 163 012. Jest ona czynna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00-19:00.
Sebal wszystko się zgadza koszt kredytu dokładnie taki sam , raczej stawiam na święty spokój . A czas pokaże na jak duże nadpłaty będzie mnie stać .No i świadomość ,że kilka latek do przodu jest mega
... 26-01-2023Ja teoretycznie mam przed sobą jeszcze ponad 300 rat... Natomiast przy podejsciu "mix"/"hybrydowym" wychodzi troche ponad 50 rat.
Wg moich obliczeń: mój koszt kredytu w "hybrydzie" wyjdzie nominalnie
... 26-01-2023Super sprawa ,ale jeśli zostało niewiele rat do spłaty .Ja mam jeszcze 237 , więc postanowiłam zrobić nadpłatę w lutym i skrócić okres kredytowania o 88 mc , następna nadpłata w listopadzie skracająca
... 26-01-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |