21-04-2020 10:37
22-04-2020 13:37
Rozumiem, że brak dostępu do własnych pieniędzy wpływa na Twoją opinię😔
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
Jeżeli tylko jest możliwość- staramy się na ten czas konto uznać warunkowo.
Trudno mi tutaj odpowiedzieć, dlaczego nie mogłaś skorzystać z tej opcji🙁
Zależy mi na tym, aby Ci pomóc- numer zgłoszenia przekazałam do działu reklamacji.
Zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
W przypadku dodatkowych pytań proszę, kontaktuj się bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem: 32 357 00 62/ 801 163 012. Jest ona czynna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00-19:00.
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |