21-04-2020 10:37
22-04-2020 13:37
Rozumiem, że brak dostępu do własnych pieniędzy wpływa na Twoją opinię😔
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
Jeżeli tylko jest możliwość- staramy się na ten czas konto uznać warunkowo.
Trudno mi tutaj odpowiedzieć, dlaczego nie mogłaś skorzystać z tej opcji🙁
Zależy mi na tym, aby Ci pomóc- numer zgłoszenia przekazałam do działu reklamacji.
Zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
W przypadku dodatkowych pytań proszę, kontaktuj się bezpośrednio z infolinią reklamacyjną pod numerem: 32 357 00 62/ 801 163 012. Jest ona czynna od poniedziałku do piątku od godziny 8:00-19:00.
Jednak nie zakończyło sie pomyślnie. Przedstawiłem bankowi fakturę od radcy prawnego który pomógł mi odzyskać pieniądze a bank nie wróci mi kosztów które poniosłem w walce o swoje pieniądze. Bank Ing
... 24-03-2023Trudno mi się odnieść do tej sytuacji przez Społeczność. Faktycznie zmieniały się regulacje dotyczące polisy ubezpieczenia nieruchomości z ryzykiem powodzi.
Jednak dotyczy to nowych umów kredytowych p
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |