25-04-2020 19:33
25-04-2020 19:44
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😥
Dziękuję za podanie numeru reklamacji. Przekazałam go już do odpowiedniej jednostki naszego banku.
27-04-2020 10:58
29-04-2020 09:48
@dmalysz Napisz, proszę czy sprawdziłeś skrzynkę odbiorczą w wiadomościach na Moim ING? Czy otrzymałeś już odpowiedź? ![]()
Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.
27-12-2025Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |