Odpowiedz

Wadliwy wpłatomat.

Witam, dziś dokonywałem wpłaty i musiałem złożyć reklamację gdyż wpłatomat okazał się wadliwy. Z tego co mówił konsultant jest możliwość przyspieszenia rozpatrzenia sprawy.. zwlaszcza że e środki są mi niezwykle potrzebne. Proszę państwa moderatorow I specjalistów o interwencję. 016740/04/2020 to moj numer reklamacji.
Pozdrawiam!
Odpowiedz
0 Lajków
dmalysz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-04-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 462 wyświetleń)

Re: Wadliwy wpłatomat.

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😥

Dziękuję za podanie numeru reklamacji. Przekazałam go już do odpowiedniej jednostki naszego banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 458 wyświetleń)

Re: Wadliwy wpłatomat.

Czy coś wiadomo?
Odpowiedz
0 Lajków
dmalysz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
25-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 377 wyświetleń)

Re: Wadliwy wpłatomat.

@dmalysz Napisz, proszę czy sprawdziłeś skrzynkę odbiorczą w wiadomościach na Moim ING? Czy otrzymałeś już odpowiedź? Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 329 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy