Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniadze

Witam,
Wpłatomat przy probie wplacenia odrzucil banknoty jednak ich nie wydal, poza skrawkiem banknotu 50 zl.
Musialem pilnie wplacic ostatnie pieniadze na konto by kupic bilet i wrocic na czas do domu, jestem bez srodkow na powrot i do zycia i musze czekac maksymalnie do 23 marca na rozpatrzenie reklamacji. 004047/032020 czy mozna jakos pospieszyc ta procedure? To byly moje ostatnie pieniadze i nie wiem co mam robic pomocy
Odpowiedz
0 Lajków
Wojsan3071
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-03-2020
Wiadomość 1 z 5 (4 193 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniadze

Sprawa zalatwiona nastepnego dnia rano po konsultacji na czacie! Super, dziekuje za rozwiazanie problemu
Odpowiedz
0 Lajków
Wojsan3071
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-03-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 155 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniadze

@Wojsan3071 Cieszę się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 3 z 5 (4 153 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniadze

Witam. Niestety u mnie dziś taka sama sytuacja. To jakaś paranoja. Narażanie klientów na niepotrzebny stres. Mój nr reklamacji - 013874/042020 ciekawa jestem kiedy zostanie rozpatrzona. Jestem wkurzona na maxa! Więcej pieniędzy nie wpłacę, to pewne.
Odpowiedz
0 Lajków
MARKON1540
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
22-04-2020
Wiadomość 4 z 5 (3 681 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniadze

[ Edytowane ]

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Odpowiedziałam na Twój poprzedni wpis w tym wątku https://spolecznosc.ing.pl/-/Oddzia%C5%82y-bankomaty-wp%C5%82atomaty/Wp%C5%82atomat-zabra%C5%82-pien...



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
189
72
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 674 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Mam ten sam problem i to bez aktualizacji. Ostatnia aktualizacja była z 3 tygodnie temu, i aplikacja działała normalnie. Dzisiaj rano nagle chce aktywować aplikację jeszcze raz.

Do tej pory po aktualiz...

27-03-2025
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Radzę spróbować zainstalować przeglądarkę Opera albo Firefox. W chrome miałam problemy z uruchamianiem się javaskrypt-ów banku.

27-03-2025
Długi proces decyzyjności

Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z procesu kredytowania nieruchomość. Mija ponad 6 tygodnie od dostarczenia dokumentów, które w między czasie były uzupełnianie. Wczorajszy termin przyznania decy...

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy