07-04-2020 20:11
Witam, wczoraj dnia 6.04.2020 wpłacałem pieniądze poprzez wpłatomat w Andrychowie ul.Włókniarzy 1a, używając kodu blik. Po wpisaniu kodu blik z aplikacji ing włożyłem 1090 zł ale 20 zł odrzuciło ponieważ nie rozpoznało banknotu. Po wyprostowaniu banknotu i naciśnięciu opcji "Dołóż banknoty" włożyłem 20 zł ale bankomat po paru sekundach pokazał że jest nieczynny a po kolejnych kilku sekundach zaczął normalnie działać. Nie dostałem żadnej informacji zwrotnej od bankomatu, żadnego papierka lub informacji co się stało z moimi pieniędzmi. Nie ukrywam że były to pieniądze przeznaczone na rachunki oraz na życie tym bardziej w tym trudnym okresie i to jeszcze przed świętami zostałem z brakiem jakichkolwiek środków a bank każe mi czekać na odpowiedź do najpóźniej 25 kwietnia więc zostałem z przysłowiową "ręką w nocniku".
07-04-2020 20:31
Przykro mi, że nasz wpłatomat nie zaksięgował od razu Twojej wpłaty. Niestety czasami urządzenia się zawieszają. Taka złośliwość rzeczy martwych Czy możesz mi podać numer swojego zgłoszenia reklamacyjnego? Zobaczymy, czy możemy zrobić coś więcej w Twojej sprawie.
07-04-2020 20:52
Mój numer zgłoszenia: 003710/042020. Prosiłbym o jak najszybsze rozwiązanie tej sprawy bo tak jak mówiłem zostałem bez jakichkolwiek środków do życia a bank wcale mi w tym nie pomaga.
07-04-2020 20:59
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałem Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu.
08-04-2020 18:31
@KamilB Czy otrzymałeś już jakieś informacje w sprawie swojej reklamacji?😊
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |