Odpowiedz

Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam, wczoraj dnia 6.04.2020 wpłacałem pieniądze poprzez wpłatomat w Andrychowie ul.Włókniarzy 1a, używając kodu blik. Po wpisaniu kodu blik z aplikacji ing włożyłem 1090 zł ale 20 zł odrzuciło ponieważ nie rozpoznało banknotu. Po wyprostowaniu banknotu i naciśnięciu opcji "Dołóż banknoty" włożyłem 20 zł ale bankomat po paru sekundach pokazał że jest nieczynny a po kolejnych kilku sekundach zaczął normalnie działać. Nie dostałem żadnej informacji zwrotnej od bankomatu, żadnego papierka lub informacji co się stało z moimi pieniędzmi. Nie ukrywam że były to pieniądze przeznaczone na rachunki oraz na życie tym bardziej w tym trudnym okresie i to jeszcze przed świętami zostałem z brakiem jakichkolwiek środków a bank każe mi czekać na odpowiedź do najpóźniej 25 kwietnia więc zostałem z przysłowiową "ręką w nocniku".

Odpowiedz
0 Lajków
KamilB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-04-2020
Wiadomość 1 z 5 (3 067 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że nasz wpłatomat nie zaksięgował od razu Twojej wpłaty. Niestety czasami urządzenia się zawieszają. Taka złośliwość rzeczy martwych Emotikon: Smutny Czy możesz mi podać numer swojego zgłoszenia reklamacyjnego? Zobaczymy, czy możemy zrobić coś więcej w Twojej sprawie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (3 056 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Mój numer zgłoszenia: 003710/042020. Prosiłbym o jak najszybsze rozwiązanie tej sprawy bo tak jak mówiłem zostałem bez jakichkolwiek środków do życia a bank wcale mi w tym nie pomaga.

Odpowiedz
0 Lajków
KamilB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-04-2020
Wiadomość 3 z 5 (3 050 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałem Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 4 z 5 (3 048 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@KamilB Czy otrzymałeś już jakieś informacje w sprawie swojej reklamacji?😊

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 5 z 5 (2 976 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy