- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
22-10-2018 15:17
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W sobotę wpłaciłam wszystkie swoje pieniądze do wplatomatu po czym wyskoczyło "awaria wplatomatu" wpłatomat oddał kartę ale pieniędzy już nie...
Na pytania kiedy pieniądze zostaną zwrócone otrzymałam odpowiedź że do 7 dni...
Bank ma gdzieś to że zostałam bez środków do życia!
Kiedy tylko moje pieniądze zostaną zwrócone rezygnuje z tego banku bo to jest kpina by człowiek musiał prosić się o swoje pieniądze...
Jestem ciekawa ile to potrwa bo termin z 25 już został zmieniony na 27, po prostu brak słów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-10-2018 15:23
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja z naszym wpłatomatem. Jeśli zgłosiłaś już u nas reklamację, podaj proszę jej numer, postaramy się wyjaśnić sprawę tak szybko jak będzie to możliwe.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-10-2018 15:59 | Edytowano: 22-10-2018 16:03
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-10-2018 16:02
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zostały wpłacone wszystkie moje pieniądze, mając na utrzymaniu roczne dziecko muszę zapozyczać się u rodziny bo moje pieniądze zginęły w wpłatomacie... Po prostu brak słów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-10-2018 16:12
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Prosimy, sprawdzaj swoje konto. Mamy nadzieje, że szybko otrzymasz odpowiedź. Przepraszamy Cię jednocześnie za utrudnienia.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-10-2018 13:03
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U nas też ten sam problem, wpłata na 5100zł, sprawa analizowana od 2 dni - przewidywany termin rozpatrzenia 05.11 czyli równo 7 dni, a podobno to maksymalny czas. Co gorsza były to środki przeznaczone na zwroty dla klientów sklepu internetowego, nie muszę tłumaczyć co dzieje się na naszej skrzynce mailowej przez opóźnienie.
Podczas rozmowy z konsultantką próbowała się ona połączyć z urządzeniem jednak było to niemożliwe. Skoro nie możecie połączyć się ze swoimi urządzeniami to czas je wymienić... tym bardziej że czytając ten wątek wpłatomaty się powtarzają, więc chyba (?) są wadliwe.
numer reklamacji 015972/102018
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-10-2018 14:02
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pomyślnie. Odpowiedź przekażemy Ci w taki sposób, jaki wybrałeś podczas jej zgłoszenia. Najczęściej jest to wiadomość w Moim ING. Zachęcam Cię do zalogowania się i sprawdzenia wiadomości.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-10-2018 14:56
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mnie też dosięgła klątwa wpłatomatu - 5600zł brakuje na koncie firmowym. Ogólnie nie narzekam bo korzystam często i to pierwsza wpadka.Jendego nie rozumie mam potwierdzenie wpłaty - pani w ING widzi w systemie że rzeczywiście wpłatomat nie zaksięgował tych pieniędzy.Wiec wszystko jasne - dlaczego mam czekać 7 dni na rozpatrzenie reklamacji i pieniądze skoro mam potwierdzenie wpłaty z wpłatomatu.Nie trzeba 7 dni śledztwa żeby widzieć co się stało bo wiadomo było odrazu co się stało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-10-2018 21:54
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
7 dni, to standardowy czas na reklamację naszego wpłatomatu. Na podstawie zgłoszenia przeliczamy dane urządzenie. Chcielibyśmy sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Napisz nam proszę numer Twojego zgłoszenia.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-11-2018 10:02
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
017063/102018
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość