Odpowiedz

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam, mam ten sam problem...
W sobotę wpłaciłam wszystkie swoje pieniądze do wplatomatu po czym wyskoczyło "awaria wplatomatu" wpłatomat oddał kartę ale pieniędzy już nie...
Na pytania kiedy pieniądze zostaną zwrócone otrzymałam odpowiedź że do 7 dni...
Bank ma gdzieś to że zostałam bez środków do życia!
Kiedy tylko moje pieniądze zostaną zwrócone rezygnuje z tego banku bo to jest kpina by człowiek musiał prosić się o swoje pieniądze...
Jestem ciekawa ile to potrwa bo termin z 25 już został zmieniony na 27, po prostu brak słów
Odpowiedz
0 Lajków
Sandraświatły
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
22-10-2018
Wiadomość 61 z 125 (19 764 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja z naszym wpłatomatem. Jeśli zgłosiłaś już u nas reklamację, podaj proszę jej numer, postaramy się wyjaśnić sprawę tak szybko jak będzie to możliwe.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 62 z 125 (19 761 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]
 
Odpowiedz
0 Lajków
Sandraświatły
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
22-10-2018
Wiadomość 63 z 125 (19 746 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

011366/102018
Zostały wpłacone wszystkie moje pieniądze, mając na utrzymaniu roczne dziecko muszę zapozyczać się u rodziny bo moje pieniądze zginęły w wpłatomacie... Po prostu brak słów
Odpowiedz
0 Lajków
Sandraświatły
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
22-10-2018
Wiadomość 64 z 125 (19 744 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Prosimy, sprawdzaj swoje konto. Mamy nadzieje, że szybko otrzymasz odpowiedź. Przepraszamy Cię jednocześnie za utrudnienia. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 65 z 125 (19 611 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

 U nas też ten sam problem, wpłata na 5100zł, sprawa analizowana od 2 dni - przewidywany termin rozpatrzenia 05.11 czyli równo 7 dni, a podobno to maksymalny czas. Co gorsza były to środki przeznaczone na zwroty dla klientów sklepu internetowego, nie muszę tłumaczyć co dzieje się na naszej skrzynce mailowej przez opóźnienie.

Podczas rozmowy z konsultantką próbowała się ona połączyć z urządzeniem jednak było to niemożliwe. Skoro nie możecie połączyć się ze swoimi urządzeniami to czas je wymienić... tym bardziej że czytając ten wątek wpłatomaty się powtarzają, więc chyba (?) są wadliwe. 

 

numer reklamacji 015972/102018

 

Odpowiedz
0 Lajków
marrut
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-10-2018
Wiadomość 66 z 125 (19 058 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pomyślnie. Odpowiedź przekażemy Ci w taki sposób, jaki wybrałeś podczas jej zgłoszenia. Najczęściej jest to wiadomość w Moim ING. Zachęcam Cię do zalogowania się i sprawdzenia wiadomości. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 67 z 125 (19 043 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mnie też dosięgła klątwa wpłatomatu - 5600zł brakuje na koncie firmowym. Ogólnie nie narzekam bo korzystam często i to pierwsza wpadka.Jendego nie rozumie mam potwierdzenie wpłaty - pani w ING widzi w systemie że rzeczywiście wpłatomat nie zaksięgował tych pieniędzy.Wiec wszystko jasne - dlaczego mam czekać 7 dni na rozpatrzenie reklamacji i pieniądze skoro mam potwierdzenie wpłaty z wpłatomatu.Nie trzeba 7 dni śledztwa żeby widzieć co się stało bo wiadomo było odrazu co się stało.

Odpowiedz
0 Lajków
Schamann
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
3
31-10-2018
Wiadomość 68 z 125 (19 040 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

7 dni, to standardowy czas na reklamację naszego wpłatomatu. Na podstawie zgłoszenia przeliczamy dane urządzenie. Chcielibyśmy sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Napisz nam proszę numer Twojego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 69 z 125 (18 931 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

017063/102018

Odpowiedz
0 Lajków
Schamann
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
3
31-10-2018
Wiadomość 70 z 125 (18 808 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy