22-10-2018 15:17
22-10-2018 15:23
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja z naszym wpłatomatem. Jeśli zgłosiłaś już u nas reklamację, podaj proszę jej numer, postaramy się wyjaśnić sprawę tak szybko jak będzie to możliwe.
22-10-2018 15:59 | Edytowano: 22-10-2018 16:03
22-10-2018 16:02
23-10-2018 16:12
Przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Prosimy, sprawdzaj swoje konto. Mamy nadzieje, że szybko otrzymasz odpowiedź. Przepraszamy Cię jednocześnie za utrudnienia.
31-10-2018 13:03
U nas też ten sam problem, wpłata na 5100zł, sprawa analizowana od 2 dni - przewidywany termin rozpatrzenia 05.11 czyli równo 7 dni, a podobno to maksymalny czas. Co gorsza były to środki przeznaczone na zwroty dla klientów sklepu internetowego, nie muszę tłumaczyć co dzieje się na naszej skrzynce mailowej przez opóźnienie.
Podczas rozmowy z konsultantką próbowała się ona połączyć z urządzeniem jednak było to niemożliwe. Skoro nie możecie połączyć się ze swoimi urządzeniami to czas je wymienić... tym bardziej że czytając ten wątek wpłatomaty się powtarzają, więc chyba (?) są wadliwe.
numer reklamacji 015972/102018
31-10-2018 14:02
Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pomyślnie. Odpowiedź przekażemy Ci w taki sposób, jaki wybrałeś podczas jej zgłoszenia. Najczęściej jest to wiadomość w Moim ING. Zachęcam Cię do zalogowania się i sprawdzenia wiadomości.
31-10-2018 14:56
Mnie też dosięgła klątwa wpłatomatu - 5600zł brakuje na koncie firmowym. Ogólnie nie narzekam bo korzystam często i to pierwsza wpadka.Jendego nie rozumie mam potwierdzenie wpłaty - pani w ING widzi w systemie że rzeczywiście wpłatomat nie zaksięgował tych pieniędzy.Wiec wszystko jasne - dlaczego mam czekać 7 dni na rozpatrzenie reklamacji i pieniądze skoro mam potwierdzenie wpłaty z wpłatomatu.Nie trzeba 7 dni śledztwa żeby widzieć co się stało bo wiadomo było odrazu co się stało.
31-10-2018 21:54
7 dni, to standardowy czas na reklamację naszego wpłatomatu. Na podstawie zgłoszenia przeliczamy dane urządzenie. Chcielibyśmy sprawdzić, na jakim etapie jest Twoja reklamacja. Napisz nam proszę numer Twojego zgłoszenia.
02-11-2018 10:02
017063/102018
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie
... 19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |