02-11-2018 10:21
Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.
05-11-2018 17:52
Schamann Czy otrzymałeś już odpowiedź do swojej reklamacji?
07-11-2018 13:50 | Edytowano: 07-11-2018 13:55
07-11-2018 14:26 | Edytowano: 07-11-2018 14:29
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 7 dni to standardowy czas na rozpatrzenie reklamacji naszego wpłatomatu. Na podstawie zgłoszenia przeliczymy urządzenie.
Prosimy, sprawdzaj swoje konto. Mamy nadzieje, że szybko otrzymasz odpowiedź. Przepraszamy Cię jednocześnie za utrudnienia.
07-11-2018 14:28
07-11-2018 15:14
Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.
22-11-2018 17:15
Dnia 05.11.2018 udałem się do wpłatomatu przy ul. Horbaczewskiego 4-6 we Wrocławiu z kwotą 9140,00 zł i przy pierwszej już wpłacie zostały odrzucone niektóre banknoty. Przy drugiej także miałem z tym problem. Przy trzecie i czwartej wiedziałem już dokładnie ile mam pieniędzy i zweryfikowałem wpłaty. Natomiast w przypadku dwóch pierwszych nie dokonałem weryfikacji.
Kwota ostateczna wpłat pomiędzy ilością środków jakie zdeponowałem różni się o 800 zł. Nie ma możliwości by te pieniądze zaginęły w inny sposób - dotyczy to dokładnie 8 banknotów 100 zł i podejrzewam, że błąd powstał przy drugiej wpłacie tego dnia.
Zgłosiłem sprawę niezwłocznie po odejściu od bankomatu i podsumowaniu wpłat oraz stwierdzeniu niezgodności.
Otrzymałem odpowiedź:
Szanowny Panie, |
przeanalizowałam Pana wpłaty z 5 listopada 2018 roku. |
Wygląda na to, że albo mi się przyśniło, że miałem więcej pieniędzy albo sam sobie je ukradłem :/
Ze sprawą udam się chyba na policję - czekam na drugą odpowiedź, ale jestem zażenowany sposobem załatwienia sprawy :/
22-11-2018 17:20
sputnikon Czy możesz napisać nam numer Twojego zgłoszenia?
28-11-2018 14:40
28-11-2018 14:52
Izaszu3112 Niektóre zgłoszenia wymagają dodatkowego sprawdzenia, stąd możemy wydłużyć okres rozpatrzenia takiej sprawy. Czy możesz mi napisać numer swojego zgłoszenia? Przekażę prośbę do działu reklamacji o jej szybsze rozpatrzenie.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |