Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 71 z 125 (16 883 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Schamann Czy otrzymałeś już odpowiedź do swojej reklamacji? 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 72 z 125 (16 743 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]
003289/112018
Witam, wczoraj przed 17:00 wplatomat zjadl mi 3590zl, po tym wyswietlil sie komunikat o awarii sprzetu, wydalo mi karte, potwierdzenia nie, srodkow nie ma na koncie. Reklamacje zglosilam przez infolinie zaraz po zajsciu. Pani z infolinii probowala zdalnie polaczyc sie z wplatomatem, oczywiscie nie udalo sie, poinformowala mnie, ze mam czekac do 7dni. Zadnej empatii, gdy spytalam na koniec rozmowy czy nie musze sie obawiac i srodki zostana mi zwrocone, odpowiedziala: ,,tak, jesli taka kwota zostala wplacona do wplatomatu. Gdy odchodzilam od bankomatu/wplatomatu dzialal jedynie za pomoca kodu blik. Zostalam bez srodkow, a historie, ktore przeczytalam o rozpatrywanych reklamacjach i brakujacych kwotach w bankomacie zniechecily mnie do korzystania z wplatomatów. Specjalnie do niego sie udalam, zeby pieniadze byly bezpieczne a w tej chwili mam przed soba kolejne nieprzespane noce..
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 73 z 125 (16 650 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 7 dni to standardowy czas na rozpatrzenie reklamacji naszego wpłatomatu. Na podstawie zgłoszenia przeliczymy urządzenie. 

Prosimy, sprawdzaj swoje konto. Mamy nadzieje, że szybko otrzymasz odpowiedź. Przepraszamy Cię jednocześnie za utrudnienia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 74 z 125 (16 628 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

003289/112018
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 75 z 125 (16 624 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 76 z 125 (16 600 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dnia 05.11.2018 udałem się do wpłatomatu przy ul. Horbaczewskiego 4-6 we Wrocławiu z kwotą 9140,00 zł i przy pierwszej już wpłacie zostały odrzucone niektóre banknoty. Przy drugiej także miałem z tym problem. Przy trzecie i czwartej wiedziałem już dokładnie ile mam pieniędzy i zweryfikowałem wpłaty. Natomiast w przypadku dwóch pierwszych nie dokonałem weryfikacji.

Kwota ostateczna wpłat pomiędzy ilością środków jakie zdeponowałem różni się o 800 zł. Nie ma możliwości by te pieniądze zaginęły w inny sposób - dotyczy to dokładnie 8 banknotów 100 zł i podejrzewam, że błąd powstał przy drugiej wpłacie tego dnia.

Zgłosiłem sprawę niezwłocznie po odejściu od bankomatu i podsumowaniu wpłat oraz stwierdzeniu niezgodności.

Otrzymałem odpowiedź:

Szanowny Panie,

 

przeanalizowałam Pana wpłaty z 5 listopada 2018 roku. 
Urządzenie, z którego Pan korzystał rozpoznało: 
·        25*100 zł, 7*200 zł  – łącznie 3900 zł,  
·        16*20 zł, 7*50 zł, 31*100 zł – łącznie 3770 zł,  
·        20*10 zł, 16*20 zł, 1*50 zł - łącznie 570 zł,  
·        8*10 zł, 1*20 zł - łącznie 100 zł,  
Po tym jak potwierdził Pan te kwoty, zostały one zdeponowane w urządzeniu. Następnie zaksięgowaliśmy je na Pana rachunku.
Podczas wpłaty nie wystąpiły żadne błędy czy nieprawidłowości.
Rozliczenie urządzenia również nie wykazało nadwyżki, która potwierdziłaby zasadność Pana reklamacji.

 

 

Wygląda na to, że albo mi się przyśniło, że miałem więcej pieniędzy albo sam sobie je ukradłem :/

Ze sprawą udam się chyba na policję - czekam na drugą odpowiedź, ale jestem zażenowany sposobem załatwienia sprawy :/

Odpowiedz
0 Lajków
sputnikon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-11-2018
Wiadomość 77 z 125 (15 899 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

sputnikon Czy możesz napisać nam numer Twojego zgłoszenia? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 78 z 125 (15 894 wyświetleń)

Wpłatomat zabrał pieniądze.

Wpłatomat na Piotrkowskiej 114 w Łodzi 21.11.2018 w trakcie wpłaty gotówki się zawiesił . Nie zaksięgował ani nie zwrócił gotówki. Reklamacja miała zostać rozpatrzona do dzisiaj, lecz otrzymałam właśnie wiadomość, ze sprawa jest przedłużona o kolejny tydzień. Jest to totalnie niepoważne zachowanie ze strony banku - tydzień temu Wasz pracownik w Oddziale na Piotrkowskiej zapewniał mnie, ze w ciągu tygodnia sprawa zostanie rozwiązana. Tymczasem, dwa tygodnie jestem bez swoich pieniędzy.
Odpowiedz
0 Lajków
Izaszu3112
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-11-2018
Wiadomość 79 z 125 (15 620 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Izaszu3112 Niektóre zgłoszenia wymagają dodatkowego sprawdzenia, stąd możemy wydłużyć okres rozpatrzenia takiej sprawy. Czy możesz mi napisać numer swojego zgłoszenia? Przekażę prośbę do działu reklamacji o jej szybsze rozpatrzenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 80 z 125 (15 615 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy