02-11-2018 10:21
Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.
05-11-2018 17:52
Schamann Czy otrzymałeś już odpowiedź do swojej reklamacji?
07-11-2018 13:50 | Edytowano: 07-11-2018 13:55
07-11-2018 14:26 | Edytowano: 07-11-2018 14:29
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 7 dni to standardowy czas na rozpatrzenie reklamacji naszego wpłatomatu. Na podstawie zgłoszenia przeliczymy urządzenie.
Prosimy, sprawdzaj swoje konto. Mamy nadzieje, że szybko otrzymasz odpowiedź. Przepraszamy Cię jednocześnie za utrudnienia.
07-11-2018 14:28
07-11-2018 15:14
Dziękuję za informację. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że uda się ją wyjaśnić jak najszybciej.
22-11-2018 17:15
Dnia 05.11.2018 udałem się do wpłatomatu przy ul. Horbaczewskiego 4-6 we Wrocławiu z kwotą 9140,00 zł i przy pierwszej już wpłacie zostały odrzucone niektóre banknoty. Przy drugiej także miałem z tym problem. Przy trzecie i czwartej wiedziałem już dokładnie ile mam pieniędzy i zweryfikowałem wpłaty. Natomiast w przypadku dwóch pierwszych nie dokonałem weryfikacji.
Kwota ostateczna wpłat pomiędzy ilością środków jakie zdeponowałem różni się o 800 zł. Nie ma możliwości by te pieniądze zaginęły w inny sposób - dotyczy to dokładnie 8 banknotów 100 zł i podejrzewam, że błąd powstał przy drugiej wpłacie tego dnia.
Zgłosiłem sprawę niezwłocznie po odejściu od bankomatu i podsumowaniu wpłat oraz stwierdzeniu niezgodności.
Otrzymałem odpowiedź:
Szanowny Panie, |
przeanalizowałam Pana wpłaty z 5 listopada 2018 roku. |
Wygląda na to, że albo mi się przyśniło, że miałem więcej pieniędzy albo sam sobie je ukradłem :/
Ze sprawą udam się chyba na policję - czekam na drugą odpowiedź, ale jestem zażenowany sposobem załatwienia sprawy :/
22-11-2018 17:20
sputnikon Czy możesz napisać nam numer Twojego zgłoszenia?
28-11-2018 14:40
28-11-2018 14:52
Izaszu3112 Niektóre zgłoszenia wymagają dodatkowego sprawdzenia, stąd możemy wydłużyć okres rozpatrzenia takiej sprawy. Czy możesz mi napisać numer swojego zgłoszenia? Przekażę prośbę do działu reklamacji o jej szybsze rozpatrzenie.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |