03-09-2018 10:37 | Edytowano: 03-09-2018 10:40
Cieszę się, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona. Przepraszam Cię za powstałą sytuację. Każdą reklamację staramy się jak najszybciej zakończyć, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy.
04-09-2018 21:37
05-09-2018 11:10
Przepraszam Cię za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Sprawa wymagała dodatkowego rozliczenia urządzenia. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpatrywać takie zgłoszenia. Mam nadzieję, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona.
05-09-2018 12:46
Instytucje finansowe – a więc także i banki - muszą obligatoryjnie odpowiedzieć na reklamację klienta w ciągu 30 dni roboczych od daty wpłynięcia pisma. Stanowi tak ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, która weszła w życie w 2015 r.
W skomplikowanych przypadkach bank może wydłużyć wskazany przez ustawę termin, musi jednak:
Ustawa nie tylko określa maksymalny czas rozpatrywania reklamacji, lecz również wskazuje sankcje za samowolne wydłużenie tego procesu. Zgodnie z art. 8 ustawy „w przypadku niedotrzymania terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta”.
Zapis stwierdzający, że w przypadku opieszałości banku reklamacja jest automatycznie rozstrzygana na korzyść klienta, ma w zamyśle ustawodawcy lepiej chronić interesy konsumentów. Do tej pory bowiem niektóre banki przeciągały całą procedurę w nieskończoność i nie groziły im za to żadne konsekwencje.
05-09-2018 12:50
Informacja o tym, gdzie i w jakiej formie możemy złożyć reklamację, a także w jakim trybie zostanie ona rozpatrzona, teoretycznie powinna znaleźć się na stronie internetowej instytucji finansowej, do tego w łatwym do zlokalizowania miejscu. Tymczasem dotarcie do tego typu danych bywa w przypadku niektórych banków mocno czasochłonnym zajęciem.
ING Bank Śląski – klient, który chciałby złożyć skargę na usługi banku, musi najpierw znaleźć podstronę „Reklamacje”, schowaną w zakładce „Skontaktuj się z nami”. Niestety, na stronie widnieje jedynie lapidarna informacja, że można złożyć zażalenie w dowolnym oddziale banku lub poprzez system ING BankOnLine, formularz kontaktowy oraz numery telefonów - tak więc klient wysyłający reklamację nie ma żadnej możliwości, aby wcześniej zapoznać się z warunkami jej rozpatrzenia.
06-09-2018 13:03
Dziękuję za Twoją uwagę. Zweryfikujemy możliwość uzupełnienia tych informacji na stronie internetowej.
Szczegółowe informacje m.in. o terminie rozpatrzenia reklamacji zawarliśmy w regulaminie prowadzenia rachunków.
06-09-2018 18:46
Czy aby jesteśmy w dobrym miejscu ???
piszesz że szczegółowe informacje uzyskamy w regulaminie prowadzenia rachunków.
Ale nasze pieniądze są wpłacane w bankomacie
I jeszcze nie są na rachunku
Nie zostały zaksięgowane
Czy pieniądze połknięte przez Bankomaty nie powinniśmy odzyskiwać na podstawie innych przepisów ?
na podstawie innych regulaminów ?
Zwłaszcza że ING nie jest "właścicielem" wszystkich bankomatów z logo ING tylko firma zewnętrzna np Planetcash.
Jakie są regulacje między Planetcashem a ING ?
do czego jest zobowiązany Planetcash ?
czy czasem nie do rozpatrywania reklamacji ?
07-09-2018 18:38
@andrzejb Przepraszam, jeżeli źle Cię zrozumieliśmy.
Informacje odnośnie reklamacji znajdziesz na naszej Tablicy ogłoszeń.
Proszę, wybierz: Reklamacje - informacja dla klienta.
Jeżeli nie to miałeś na myśli - daj znać.
03-10-2018 16:25
04-10-2018 09:56
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeżeli zgłosiłaś u nas reklamację, to proszę Cię o jej numer. Chcielibyśmy sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie.
Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |