Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Cieszę się, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona. Przepraszam Cię za powstałą sytuację. Każdą reklamację staramy się jak najszybciej zakończyć, żeby klient miał dostęp do swoich pieniędzy. 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 51 z 125 (16 029 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam,
Dobre pytanie... ile czasu ma bank na rozpatrzenie reklamacji? Pani na infolinii twierdzi ze nie ma określonego czasu ale stanie się to jak najszybciej. Tylko to szybko to ile?
Ja wpłacałam pieniądze 16.08.2018 w Szczecinie dla banku chyba tylko 9600 bo nikt mimo kilku próśb o przyspieszenie reklamacji nie reaguje i do dnia dzisiejszego pieniędzy nie odzyskałam. Dostałam tylko kolejny termin. Pierwszy to 7 dni kolejny do 4.09.18 adzisiaj o 20.39 informacja ze kolejny termin to 10.09.18. Ciekawe jaki dostanę 10.09 To jest żart! Rachunki do opłacenia czekają a bank twierdzi ze nic nie może zrobić bo wpłatomat mimo oznaczenia ING należy do sieci planet cash i INGjest tylko pośrednikiem w tej sprawie i musi czekać na odpowiedz od planet cash. Pytanie tylko ile? Bank sprytnie umywa ręce. To już druga taka sytuacja z ING wiec czas na zmianę banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Mm1
Mm1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-09-2018
Wiadomość 52 z 125 (15 971 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przepraszam Cię za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Sprawa wymagała dodatkowego rozliczenia urządzenia. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpatrywać takie zgłoszenia. Mam nadzieję, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 53 z 125 (15 928 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Instytucje finansowe – a więc także i banki - muszą obligatoryjnie odpowiedzieć na reklamację klienta w ciągu 30 dni roboczych od daty wpłynięcia pisma. Stanowi tak ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, która weszła w życie w 2015 r.

W skomplikowanych przypadkach bank może wydłużyć wskazany przez ustawę termin, musi jednak:

  • poinformować klienta o przyczynach opóźnienia;
  • wyjaśnić, dlaczego potrzebuje więcej czasu;
  • określić przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który „nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji”.
  • Ustawa nie tylko określa maksymalny czas rozpatrywania reklamacji, lecz również wskazuje sankcje za samowolne wydłużenie tego procesu. Zgodnie z art. 8 ustawy „w przypadku niedotrzymania terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta”.

    Zapis stwierdzający, że w przypadku opieszałości banku reklamacja jest automatycznie rozstrzygana na korzyść klienta, ma w zamyśle ustawodawcy lepiej chronić interesy konsumentów. Do tej pory bowiem niektóre banki przeciągały całą procedurę w nieskończoność i nie groziły im za to żadne konsekwencje.

Odpowiedz
0 Lajków
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
31-08-2018
Wiadomość 54 z 125 (15 916 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Informacja o tym, gdzie i w jakiej formie możemy złożyć reklamację, a także w jakim trybie zostanie ona rozpatrzona, teoretycznie powinna znaleźć się na stronie internetowej instytucji finansowej, do tego w łatwym do zlokalizowania miejscu. Tymczasem dotarcie do tego typu danych bywa w przypadku niektórych banków mocno czasochłonnym zajęciem.

ING Bank Śląski – klient, który chciałby złożyć skargę na usługi banku, musi najpierw znaleźć podstronę „Reklamacje”, schowaną w zakładce „Skontaktuj się z nami”. Niestety, na stronie widnieje jedynie lapidarna informacja, że można złożyć zażalenie w dowolnym oddziale banku lub poprzez system ING BankOnLine, formularz kontaktowy oraz numery telefonów - tak więc klient wysyłający reklamację nie ma żadnej możliwości, aby wcześniej zapoznać się z warunkami jej rozpatrzenia.

Odpowiedz
0 Lajków
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
31-08-2018
Wiadomość 55 z 125 (15 911 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dziękuję za Twoją uwagę. Zweryfikujemy możliwość uzupełnienia tych informacji na stronie internetowej. 

 

Szczegółowe informacje m.in. o terminie rozpatrzenia reklamacji zawarliśmy w regulaminie prowadzenia rachunków.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 56 z 125 (15 806 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Czy aby jesteśmy w dobrym miejscu ???

piszesz że szczegółowe informacje uzyskamy w  regulaminie prowadzenia rachunków.

Ale nasze pieniądze są wpłacane w bankomacie

I jeszcze nie są na rachunku

Nie zostały zaksięgowane

Czy pieniądze połknięte przez Bankomaty nie powinniśmy odzyskiwać na podstawie innych przepisów ?

na podstawie innych regulaminów ?

Zwłaszcza że ING nie jest "właścicielem" wszystkich bankomatów z logo ING tylko firma zewnętrzna np Planetcash.

Jakie są regulacje między Planetcashem a ING ?

do czego jest zobowiązany Planetcash ?

czy czasem nie do rozpatrywania reklamacji ?

Odpowiedz
0 Lajków
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
31-08-2018
Wiadomość 57 z 125 (15 767 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@andrzejb Przepraszam, jeżeli źle Cię zrozumieliśmy.
Informacje odnośnie reklamacji znajdziesz na naszej Tablicy ogłoszeń.
Proszę, wybierz: Reklamacje - informacja dla klienta.
Jeżeli nie to miałeś na myśli - daj znać.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 58 z 125 (15 653 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam, wpłatomat zabrał mi całą wypłatę i zgłosił awarię, nikogo nie interesuje że nie mam za co żyć. Od każdej osoby słyszę inny termin rozwiązania reklamacji. Czuję się oszukana i okradziona przez wasz bank. Będę zmuszona zgłosić sprawę.
Odpowiedz
0 Lajków
Jonygo1234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-10-2018
Wiadomość 59 z 125 (13 741 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeżeli zgłosiłaś u nas reklamację, to proszę Cię o jej numer. Chcielibyśmy sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 60 z 125 (13 715 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy