Odpowiedz

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.

W tej sytuacji konieczne jest, abyś zgłosił reklamację. Proponuję, abyś kontaktował się z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zawsze staramy się, aby reklamacja była rozpatrzona tak szybko jak to możliwe.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 21 z 125 (20 112 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.

reklmacja zgłoszona, czekam na pomoc w czwartek rano idę do banku

Odpowiedz
0 Lajków
arkzp8240
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
31-10-2017
Wiadomość 22 z 125 (20 107 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Taka sama sytuacja, wplacalam pieniądze w wplatomacie w Bpchni wczoraj w kwocie 900zl, 200 zl wróciło jako banknoty nieprawidłowe, pozostałe 700zostało w wplatomacie, karta zostala zwrócona bez żadnego potwierdzenia. Pieniądze nie zostały zaksiegowane.. telefon zaraz po zajściu nic nie zdziałał-Pani kazała dzwonić rano, reklamacja złożona oczywiście dziś rano -czas oczekiwania 5dni roboczych... maksymalnie do następnego poniedziałku.. Jestem bardzo zawiedziona, bo bardzo często korzystam z wplatomatu i pierwszy raz taka sytuacja i zaskoczenie, ze tak dlugo to trwa..
Odpowiedz
0 Lajków
Sylwia3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-11-2017
Wiadomość 23 z 125 (19 876 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Sylwia3 Jest to maksymalny czas rozpatrzenia zgłoszenia. Staramy się, żeby odpowiedź była szybciej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 24 z 125 (19 829 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Wasz wpłatomat w Koronie we Wrocławiu właśnie połknął moje 10 tyś zł oraz kartę. Na infolinii oczywiście 7 dni oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. 7 dni będziecie trzymali 10 tyś tak oooo. To jest skandal który trzeba opisać na wykop.pl a nie tutaj aby wszyscy wiedzieli jak ryzykowne i ile nerów przynosi korzystanie z banku ING  i wpłatomatów. Tak przekonujecie, że to dobre rozwiązania a nie ma nic gorszego niż te wpłatomaty

Odpowiedz
0 Lajków
rikard82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-12-2017
Wiadomość 25 z 125 (18 740 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam, o godzinie 22:30 byłam NIESTETY waszej placówce z wpłato-matem Warszawa ul. Płocka 17 - wpłacałam 700zł aby zapłacić rate za kredyt po czym bankomat przeliczył pieniądze standardowo i pojawiła się informacja " Trwa deponowanie pieniędzy" trwało to około 5min i informacja " Transakcja nie powiodła się proszę o kontakt z numerem 801 222 222" Zadzwoniłam tam dwa razy i dostałam odpowiedź aby dzwonić jutro rano, to jakaś kpina, że nie macie 24h technika, który potrafi pomóc w takiej sytuacji jak macie BANKOMATY I WPŁATOMATY 24/h !! Jeżeli odzyskiwanie pieniędzy będzie trwało teraz 7 dni roboczych to kto zapłaci kare za spóźnioną RATE!?

Odpowiedz
0 Lajków
retret
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-12-2017
Wiadomość 26 z 125 (18 696 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Tego typu reklamacje rozpatrujemy maksymalnie do 7 dni. Jednak staramy się je rozpatrzyć jak najszybciej. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 27 z 125 (18 653 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Wczoraj wpłacałam 400pln w Silesi Katowice, wpłatomat wziął pieniądzę, zatwierdziłam sumę i na ekranie pojawiło się PROSZĘ CZEKAĆ które nie chciało zniknąć około minuty, zawsze to trwa kilka sek.... do tej pory nie mam wplaty nie koncie.

Odpowiedz
0 Lajków
queixx
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-02-2018
Wiadomość 28 z 125 (17 714 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Aby to sprawdzić, prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Nowa wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 29 z 125 (17 711 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mnie też spotkała taka sytuacja.
04.03.2018 r. ok godz 16:50 we wpłatomacie ING przy oddziale w Olsztynie wpłacałem gotówkę, ponad 3 tyś zł. Po włożeniu karty i wybraniu opcji wpłaty otworzyła się kasetka. Włożyłem pieniądze i kiedy automat je liczył nagle się przywiesił i pojawił się komunikat że bankomat nieczynny, awaria. Po kilku minutach zaczął działać ale tylko jako bankomat bez możliwości wpłaty. Dzwoniłem na infolinię, ale z racji tego że była to niedziela poproszono mnie że jeśli zależy mi na czasie to najlepiej zadzwonić jutro i wtedy niezwłocznie się tym zajmą. Następnego dnia zadzwoniłem na infolinię, podałem wszelkie informacje odnośnie zdarzenia i przyjęto zgłoszenie reklamacji. Po kilku godzinach dostałem sms że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i na koncie pojawiły się wcześniej utracone pieniądze.

Postanowiłem napisać o tym dlatego, że ludzie piszą na forach tylko wtedy kiedy mają problem, a kiedy się rozwiąże to już nie dają znać. Może kiedyś ktoś będzie miał podobny problem i jak przeczyta tą wiadomość to się trochę uspokoi bo sam wiem jak mocno byłem zdenerwowany tą sytuacją.

Pozdrawiam ING i dziękuję za szybką interwencję.

Odpowiedz
0 Lajków
Elche
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-03-2018
Wiadomość 30 z 125 (17 300 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy