31-10-2017 21:53
W tej sytuacji konieczne jest, abyś zgłosił reklamację. Proponuję, abyś kontaktował się z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zawsze staramy się, aby reklamacja była rozpatrzona tak szybko jak to możliwe.
31-10-2017 22:33
reklmacja zgłoszona, czekam na pomoc w czwartek rano idę do banku
20-11-2017 17:43
21-11-2017 17:58
@Sylwia3 Jest to maksymalny czas rozpatrzenia zgłoszenia. Staramy się, żeby odpowiedź była szybciej.
12-12-2017 14:23
Wasz wpłatomat w Koronie we Wrocławiu właśnie połknął moje 10 tyś zł oraz kartę. Na infolinii oczywiście 7 dni oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. 7 dni będziecie trzymali 10 tyś tak oooo. To jest skandal który trzeba opisać na wykop.pl a nie tutaj aby wszyscy wiedzieli jak ryzykowne i ile nerów przynosi korzystanie z banku ING i wpłatomatów. Tak przekonujecie, że to dobre rozwiązania a nie ma nic gorszego niż te wpłatomaty
12-12-2017 23:24
Witam, o godzinie 22:30 byłam NIESTETY waszej placówce z wpłato-matem Warszawa ul. Płocka 17 - wpłacałam 700zł aby zapłacić rate za kredyt po czym bankomat przeliczył pieniądze standardowo i pojawiła się informacja " Trwa deponowanie pieniędzy" trwało to około 5min i informacja " Transakcja nie powiodła się proszę o kontakt z numerem 801 222 222" Zadzwoniłam tam dwa razy i dostałam odpowiedź aby dzwonić jutro rano, to jakaś kpina, że nie macie 24h technika, który potrafi pomóc w takiej sytuacji jak macie BANKOMATY I WPŁATOMATY 24/h !! Jeżeli odzyskiwanie pieniędzy będzie trwało teraz 7 dni roboczych to kto zapłaci kare za spóźnioną RATE!?
13-12-2017 23:50
Tego typu reklamacje rozpatrujemy maksymalnie do 7 dni. Jednak staramy się je rozpatrzyć jak najszybciej.
16-02-2018 13:42
Wczoraj wpłacałam 400pln w Silesi Katowice, wpłatomat wziął pieniądzę, zatwierdziłam sumę i na ekranie pojawiło się PROSZĘ CZEKAĆ które nie chciało zniknąć około minuty, zawsze to trwa kilka sek.... do tej pory nie mam wplaty nie koncie.
16-02-2018 13:49
Aby to sprawdzić, prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Nowa wiadomość.
06-03-2018 00:13
Mnie też spotkała taka sytuacja.
04.03.2018 r. ok godz 16:50 we wpłatomacie ING przy oddziale w Olsztynie wpłacałem gotówkę, ponad 3 tyś zł. Po włożeniu karty i wybraniu opcji wpłaty otworzyła się kasetka. Włożyłem pieniądze i kiedy automat je liczył nagle się przywiesił i pojawił się komunikat że bankomat nieczynny, awaria. Po kilku minutach zaczął działać ale tylko jako bankomat bez możliwości wpłaty. Dzwoniłem na infolinię, ale z racji tego że była to niedziela poproszono mnie że jeśli zależy mi na czasie to najlepiej zadzwonić jutro i wtedy niezwłocznie się tym zajmą. Następnego dnia zadzwoniłem na infolinię, podałem wszelkie informacje odnośnie zdarzenia i przyjęto zgłoszenie reklamacji. Po kilku godzinach dostałem sms że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i na koncie pojawiły się wcześniej utracone pieniądze.
Postanowiłem napisać o tym dlatego, że ludzie piszą na forach tylko wtedy kiedy mają problem, a kiedy się rozwiąże to już nie dają znać. Może kiedyś ktoś będzie miał podobny problem i jak przeczyta tą wiadomość to się trochę uspokoi bo sam wiem jak mocno byłem zdenerwowany tą sytuacją.
Pozdrawiam ING i dziękuję za szybką interwencję.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |