24-12-2023 18:19 | Edytowano: 24-12-2023 18:31
Witam, mój numer reklamacji 117549/122023 - wczoraj czyli 23/12/2023 udałem się do Państwa placówki w celu wpłaceniu gotówki. Okazało się, że podczas wpłaty wyskoczył komunikat o przekroczeniu limitu banknotów. Nie przejmowałem się tym ponieważ nie pierwszy raz wpłacałem taką ilość gotówki więc proces wydawał się typowo standardowy - wyrzucenie nadmiaru przez wpłatomat oraz zmiana deklaracji wpłaty i ponowne dorzucenie pieniędzy - i co? Wasz wpłatomat po prostu wziął XX tyś a oddał tylko 40% wrzuconych banknotów a z resztą zamknął kasetkę z informacją na ekranie „proszę wyjąć kartę”. Po 1 nie wpłacałem kartą tylko BLIKiem. Po 2 zadzwoniłem natychmiast na infolinię wraz ze znajomym który dzwonił w tym samym czasie do planetcash ale oni od razu kierują sprawę do Państwa więc wszystko trzeba załatwiać z porozumieniem z ING a nie operatorem bankomatów - planet cash.
Wciągnął mi wasz wpłatomat XX tyś zł, przed samymi świętami. Potraktowaliście człowieka jak powietrze nie mając za grosz serca i empatii. Informując jedynie o procedurach i „30 dniach rozpatrzenia sprawy” rozmowach na temat procedur liczenia kaset i weryfikowaniu transakcji w porozumieniu z Planetcash. Widziałem na forum posty różnych przypadków że komuś 4000 zl wciągnęło a zwrócono 600 zl bo tyle bylo nadwyzki we wpłatomacie. Stałem z 40 min przy nim czekając na jakąś pomoc od Was. Wiadomo, że cudownie się rozmawia jak problemy nie dotyczą Was bezpośrednio i zbywacie człowieka formułkami i sztucznym uspokajaniem.
Jest wigilia, jestem dalej z utraconymi środkami a sprawą dopiero zajmie się ktoś po świętach a termin realizacji daliście do 17 stycznia. Jesteście niepoważni, nawet nie ma sensu do was dzwonić bo tylko czytacie to samo co widać w zgłoszeniu w aplikacji - „w trakcie analizy”. Co wy wyprawiacie człowiekowi z rodziną w takim okresie. To jest nieludzkie. To nie było 500-1000 zl tylko pół roku ciężkiej ludzkiej pracy. Siedzę i odchodzę od zmysłów a wy tylko odbijacie piłeczkę bo dla was już nie ma znaczenia klient - ważne że są wole dni teraz. Nie chcę się być waszym klientem w takich sytuacjach bo powierzam wam pieniądze a jak jest problem to nie stajecie na wysokości zadania aby środki pomóc odzyskać tylko robicie 30 dniowe piekło. 30 dni to mogę sobie czekać na 200 zł a nie kilkadziesiąt tysięcy. Priorytet załatwiania spraw to dno i wodorosty. 21 wiek - Nie wasze pieniądze - zero jakiegoś serwisu, zaangażowania i pogotowia na takie sprawy - poważnie? Pilnie potrzebuje tych środków na koncie a u was paranoiczne procedury. Są kamery do cholery, odczyty transakcji jest 21 wiek. Sparaliżowaliście mi święta i nowy rok. Mi i mojej rodzinie. Sprawa nawet jak zostanie wyjaśniona to niesmak pozostaje i jak do tej pory byłem i polecałem waszą bankowość tak teraz widzę, że trzeba się ewakuować z rodziną jak nie umiecie pomóc należycie i podchodzicie do klientów jak do złodziei.
Jeśli ludzie spoznuaja się z ratami to odsetki, kary im naliczacie ale jak u was jest problem to jesteście nietykalni ponad prawem i macie 1000 wyjaśnień, druczków, formularzy. Dziwne podejście biorąc pod uwagę że bycie klientem ING to środki którymi operujecie również Wy - bank. Chcę odzyskać moje pieniądze i oczekuję priorytetowego zajęcia się sprawą. Gdzie się udać z problemem żebyście nie traktowali człowieka jak powietrza? Do rzecznika finansowego? Normalnie dramat w biały dzień. Nie wierzę, że akurat na same święta i nowy rok taki paraliż mi zgotowała wasza obsługa.
26-12-2023 10:21
Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem numer reklamacji do właściwego zespołu celem pilnego zajęcia się sprawą.
27-12-2023 20:52
28-12-2023 21:00
Na podstawie prośby o pilne rozpatrzenie, właściwy zespołu sprawdza co możemy zrobić, żeby miał Pan jak najszybciej wyjaśnioną sytuację. Cieszę się, że otrzymał Pan uznanie warunkowe. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i sprawdzamy dany wpłatomat. Przykro mi, że nie miał Pan jednolitych informacji od specjalistów.
30-12-2023 13:11
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |