- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości
[ Edytowane ]24-12-2023 18:19 | Edytowano: 24-12-2023 18:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mój numer reklamacji 117549/122023 - wczoraj czyli 23/12/2023 udałem się do Państwa placówki w celu wpłaceniu gotówki. Okazało się, że podczas wpłaty wyskoczył komunikat o przekroczeniu limitu banknotów. Nie przejmowałem się tym ponieważ nie pierwszy raz wpłacałem taką ilość gotówki więc proces wydawał się typowo standardowy - wyrzucenie nadmiaru przez wpłatomat oraz zmiana deklaracji wpłaty i ponowne dorzucenie pieniędzy - i co? Wasz wpłatomat po prostu wziął XX tyś a oddał tylko 40% wrzuconych banknotów a z resztą zamknął kasetkę z informacją na ekranie „proszę wyjąć kartę”. Po 1 nie wpłacałem kartą tylko BLIKiem. Po 2 zadzwoniłem natychmiast na infolinię wraz ze znajomym który dzwonił w tym samym czasie do planetcash ale oni od razu kierują sprawę do Państwa więc wszystko trzeba załatwiać z porozumieniem z ING a nie operatorem bankomatów - planet cash.
Wciągnął mi wasz wpłatomat XX tyś zł, przed samymi świętami. Potraktowaliście człowieka jak powietrze nie mając za grosz serca i empatii. Informując jedynie o procedurach i „30 dniach rozpatrzenia sprawy” rozmowach na temat procedur liczenia kaset i weryfikowaniu transakcji w porozumieniu z Planetcash. Widziałem na forum posty różnych przypadków że komuś 4000 zl wciągnęło a zwrócono 600 zl bo tyle bylo nadwyzki we wpłatomacie. Stałem z 40 min przy nim czekając na jakąś pomoc od Was. Wiadomo, że cudownie się rozmawia jak problemy nie dotyczą Was bezpośrednio i zbywacie człowieka formułkami i sztucznym uspokajaniem.
Jest wigilia, jestem dalej z utraconymi środkami a sprawą dopiero zajmie się ktoś po świętach a termin realizacji daliście do 17 stycznia. Jesteście niepoważni, nawet nie ma sensu do was dzwonić bo tylko czytacie to samo co widać w zgłoszeniu w aplikacji - „w trakcie analizy”. Co wy wyprawiacie człowiekowi z rodziną w takim okresie. To jest nieludzkie. To nie było 500-1000 zl tylko pół roku ciężkiej ludzkiej pracy. Siedzę i odchodzę od zmysłów a wy tylko odbijacie piłeczkę bo dla was już nie ma znaczenia klient - ważne że są wole dni teraz. Nie chcę się być waszym klientem w takich sytuacjach bo powierzam wam pieniądze a jak jest problem to nie stajecie na wysokości zadania aby środki pomóc odzyskać tylko robicie 30 dniowe piekło. 30 dni to mogę sobie czekać na 200 zł a nie kilkadziesiąt tysięcy. Priorytet załatwiania spraw to dno i wodorosty. 21 wiek - Nie wasze pieniądze - zero jakiegoś serwisu, zaangażowania i pogotowia na takie sprawy - poważnie? Pilnie potrzebuje tych środków na koncie a u was paranoiczne procedury. Są kamery do cholery, odczyty transakcji jest 21 wiek. Sparaliżowaliście mi święta i nowy rok. Mi i mojej rodzinie. Sprawa nawet jak zostanie wyjaśniona to niesmak pozostaje i jak do tej pory byłem i polecałem waszą bankowość tak teraz widzę, że trzeba się ewakuować z rodziną jak nie umiecie pomóc należycie i podchodzicie do klientów jak do złodziei.
Jeśli ludzie spoznuaja się z ratami to odsetki, kary im naliczacie ale jak u was jest problem to jesteście nietykalni ponad prawem i macie 1000 wyjaśnień, druczków, formularzy. Dziwne podejście biorąc pod uwagę że bycie klientem ING to środki którymi operujecie również Wy - bank. Chcę odzyskać moje pieniądze i oczekuję priorytetowego zajęcia się sprawą. Gdzie się udać z problemem żebyście nie traktowali człowieka jak powietrza? Do rzecznika finansowego? Normalnie dramat w biały dzień. Nie wierzę, że akurat na same święta i nowy rok taki paraliż mi zgotowała wasza obsługa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-12-2023 10:21
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem numer reklamacji do właściwego zespołu celem pilnego zajęcia się sprawą.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-12-2023 20:52
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-12-2023 21:00
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na podstawie prośby o pilne rozpatrzenie, właściwy zespołu sprawdza co możemy zrobić, żeby miał Pan jak najszybciej wyjaśnioną sytuację. Cieszę się, że otrzymał Pan uznanie warunkowe. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i sprawdzamy dany wpłatomat. Przykro mi, że nie miał Pan jednolitych informacji od specjalistów.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-12-2023 13:11
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość