Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości

[ Edytowane ]

Witam, mój numer reklamacji 117549/122023 - wczoraj czyli 23/12/2023 udałem się do Państwa placówki w celu wpłaceniu gotówki. Okazało się, że podczas wpłaty wyskoczył komunikat o przekroczeniu limitu banknotów. Nie przejmowałem się tym ponieważ nie pierwszy raz wpłacałem taką ilość gotówki więc proces wydawał się typowo standardowy - wyrzucenie nadmiaru przez wpłatomat oraz zmiana deklaracji wpłaty i ponowne dorzucenie pieniędzy - i co? Wasz wpłatomat po prostu wziął XX tyś a oddał tylko 40% wrzuconych banknotów a z resztą zamknął kasetkę z informacją na ekranie „proszę wyjąć kartę”. Po 1 nie wpłacałem kartą tylko BLIKiem. Po 2 zadzwoniłem natychmiast na infolinię wraz ze znajomym który dzwonił w tym samym czasie do planetcash ale oni od razu kierują sprawę do Państwa więc wszystko trzeba załatwiać z porozumieniem z ING a nie operatorem bankomatów - planet cash. 

Wciągnął mi wasz wpłatomat XX tyś zł, przed samymi świętami. Potraktowaliście człowieka jak powietrze nie mając za grosz serca i empatii. Informując jedynie o procedurach i „30 dniach rozpatrzenia sprawy” rozmowach na temat procedur liczenia kaset i weryfikowaniu transakcji w porozumieniu z Planetcash. Widziałem na forum posty różnych przypadków że komuś 4000 zl wciągnęło a zwrócono 600 zl bo tyle bylo nadwyzki we wpłatomacie. Stałem z 40 min przy nim czekając na jakąś pomoc od Was. Wiadomo, że cudownie się rozmawia jak problemy nie dotyczą Was bezpośrednio i zbywacie człowieka formułkami i sztucznym uspokajaniem. 

 

Jest wigilia, jestem dalej z utraconymi środkami a sprawą dopiero zajmie się ktoś po świętach a termin realizacji daliście do 17 stycznia. Jesteście niepoważni, nawet nie ma sensu do was dzwonić bo tylko czytacie to samo co widać w zgłoszeniu w aplikacji - „w trakcie analizy”. Co wy wyprawiacie człowiekowi z rodziną w takim okresie. To jest nieludzkie. To nie było 500-1000 zl tylko pół roku ciężkiej ludzkiej pracy. Siedzę i odchodzę od zmysłów a wy tylko odbijacie piłeczkę bo dla was już nie ma znaczenia klient - ważne że są wole dni teraz. Nie chcę się być waszym klientem w takich sytuacjach bo powierzam wam pieniądze a jak jest problem to nie stajecie na wysokości zadania aby środki pomóc odzyskać tylko robicie 30 dniowe piekło. 30 dni to mogę sobie czekać na 200 zł a nie kilkadziesiąt tysięcy. Priorytet załatwiania spraw to dno i wodorosty. 21 wiek - Nie wasze pieniądze - zero jakiegoś serwisu, zaangażowania i pogotowia na takie sprawy - poważnie? Pilnie potrzebuje tych środków na koncie a u was paranoiczne procedury. Są kamery do cholery, odczyty transakcji jest 21 wiek. Sparaliżowaliście mi święta i nowy rok. Mi i mojej rodzinie. Sprawa nawet jak zostanie wyjaśniona to niesmak pozostaje i jak do tej pory byłem i polecałem waszą bankowość tak teraz widzę, że trzeba się ewakuować z rodziną jak nie umiecie pomóc należycie i podchodzicie do klientów jak do złodziei. 

Jeśli ludzie spoznuaja się z ratami to odsetki, kary im naliczacie ale jak u was jest problem to jesteście nietykalni ponad prawem i macie 1000 wyjaśnień, druczków, formularzy. Dziwne podejście biorąc pod uwagę że bycie klientem ING to środki którymi operujecie również Wy - bank.  Chcę odzyskać moje pieniądze i oczekuję priorytetowego zajęcia się sprawą. Gdzie się udać z problemem żebyście nie traktowali człowieka jak powietrza? Do rzecznika finansowego? Normalnie dramat w biały dzień. Nie wierzę, że akurat na same święta i nowy rok taki paraliż mi zgotowała wasza obsługa. 

Odpowiedz
0 Lajków
Michal23
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-12-2023
Wiadomość 1 z 5 (2 066 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem numer reklamacji do właściwego zespołu celem pilnego zajęcia się sprawą.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
77
11
03-03-2023
Wiadomość 2 z 5 (1 883 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości

Dzisiaj udałem się do placówki w której wpłatomat oddał mniej niż połowę gotówki a resztę wciągnął i okazało się, że wpłatomat 100% należy do ING a naklejki planetcash to tylko reklamy i lokalizacje w okolicy, więc sprawa wydawałaby się hipotetycznie jeszcze prostsza ponieważ bez pośrednika - Państwa wpłatomat. Udałem się do przesympatycznej Pani z obsługi od której dowiedziałem się, że nie dowiem się nic więcej niż mam w aplikacji, więc muszę cierpliwie czekać czy to w tym czy po nowym roku. Sprawę można byłoby załatwić i potwierdzić nawet telefonem, znałem dokładne godziny nieudanej wpłaty, wpłatomat należał do ING ale oczywiście nie dało rady tak - sterta procedur puentujących żeby czekać. Pojechałem do oddziału większego - gotówkowego, wpłacić te „pozostałości” które oddał wpłatomat i spróbowałem jeszcze tam zapytać czy faktycznie jest to nie do przeskoczenia i zostaje czekać aż ktololwiek się tym zajmie. O dziwo w większej placówce Pani zaprosiła mnie na indywidualną rozmowę, zrozumiała powagę sytuacji i w 20 min potrafiła zorganizować warunkowe środki do czasu rozwiązania sprawy. To pokazuje jaką spychologie stosują różni konsultanci i pracownicy ING. Co z tego, że piszecie że przekazujecie coś „pilnie” jak każdy ma to w nosie i równie dobrze może to leżeć kolejne tygodnie a klient jak czeka to poczeka. Idealny przykład to infolinia. 3 osoby 3 różne terminy 3 różne formułki. Bardzo cieszę się, że jednak są jeszcze życzliwi pracownicy bo tą sprawę powinienem w taki sam sposób rozwiązać w placówce w której środki utknęły. 21 wiek, wasz wpłatomat, klient to nie oszust - można zweryfikować to na mnóstwo sposobów ale trzeba… chcieć. Mam tylko nadzieję, że zostanie to odpowiednio rozliczone, że nie wyjdzie jakiś błąd maszyny w obliczeniach i tysiące odwołań bądź niepotrzebnych wizyt. Wszystko w losach maszyny która działa jak każdy wie. Rzadko kto już odpisuje po „zażaleniach” na forum jak sprawy się rozwiązały więc ode mnie rada - najlepiej wpłacać bezpośrednio w kasie. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Michal23
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-12-2023
Wiadomość 3 z 5 (1 796 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości

Na podstawie prośby o pilne rozpatrzenie, właściwy zespołu sprawdza co możemy zrobić, żeby miał Pan jak najszybciej wyjaśnioną sytuację. Cieszę się, że otrzymał Pan uznanie warunkowe. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie i sprawdzamy dany wpłatomat. Przykro mi, że nie miał Pan jednolitych informacji od specjalistów.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (1 743 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie oddał całości

ING nie posiada swoich bankomatów, wszystkie są Planet Cash. Zostałeś wprowadzony w błąd.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
92
37
02-12-2022
Wiadomość 5 z 5 (1 637 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Daily tracker wydatków + alerty o przekroczeniu limitu

Dzień dobry,

wpadłem ostatnio na pomysł (po uprzednim przeszukaniu sieci) na przekazanie pomysłu do deweloperów aplikacji mobilnej (i nie tylko).

Zauważyłem, że możemy sobie przypisywać nasze wydatki do

...

20-04-2024
Błąd przy zakładaniu celu oszczędnościowego

Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba

...

20-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.

 

Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:

- z karty ING (podejrzewam

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy