28-12-2023 12:37
22 grudnia 2023 r. bankomat euronetu mieszczący się w Krakowie na ul. Romanowicza nie wypłacił mi 750 zł. środki zostały najpierw zablokowane, a następnie pobrane z konta (na ekranie pojawił się komunikat odbierz gotówkę ale kasetka się nie otworzyła). Informację o tym w formie reklamacji złożyłam 22 grudnia. Dzisiaj tj. 28 grudnia dostałam informację, że przyjęli Państwo moje zgłoszenie nr 118838/122023 a odpowiedź wyślą do 2024-01-18. Mam ogromną prośbę o przyspieszenie sprawdzenia nadwyżki środków w bankomacie ponieważ pieniądze są mi bardzo potrzebne, a zostały pobrane z mojego konta bez mojej winy.
28-12-2023 12:45
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Wysłaliśmy do naszego zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić.
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |