- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Bankomat nie wypłacił mi pieniędzy
28-12-2023 12:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22 grudnia 2023 r. bankomat euronetu mieszczący się w Krakowie na ul. Romanowicza nie wypłacił mi 750 zł. środki zostały najpierw zablokowane, a następnie pobrane z konta (na ekranie pojawił się komunikat odbierz gotówkę ale kasetka się nie otworzyła). Informację o tym w formie reklamacji złożyłam 22 grudnia. Dzisiaj tj. 28 grudnia dostałam informację, że przyjęli Państwo moje zgłoszenie nr 118838/122023 a odpowiedź wyślą do 2024-01-18. Mam ogromną prośbę o przyspieszenie sprawdzenia nadwyżki środków w bankomacie ponieważ pieniądze są mi bardzo potrzebne, a zostały pobrane z mojego konta bez mojej winy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-12-2023 12:45
Re: Bankomat nie wypłacił mi pieniędzy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Wysłaliśmy do naszego zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość