Odpowiedz

Wpłatomat się pomylił

Witam, w dniu 06.01 chciałam wpłacić 1500 zł na konto. Po wsadzeniu banknotów do maszyny, wpłatomat zweryfikował że tam jest tylko 600 zł, a przecież wpłacałam 1500. Pojawił się komunikat czy chce wziąć pieniądze więc wzięłam spowrotem i szybko zadzwoniłam na infolinię. Po 5 minutach próbowania nawiązania połączenia, odebrała jedna z konsultantów. Po opisaniu sytuacji spisaliśmy reklamację. Do dnia 09.01 miało pojawić się uznanie warunkowe w postaci 900 zł. Pieniądze przyszły 08.01 ale zostały bezpodstawnie odebrane po dwóch dniach. Tłumaczenie- nie znaleźli nadwyżki. Zostać okradzionym przez swój bank? W ing to chyba codzienność, wśród moich znajomych coraz częściej ten bank nie jest darzony sympatią Emotikon: Szczęśliwy A ja sprawy nie odpuszczam, będzie trzeba spotkamy się w sądzie, bo ja swoich pieniędzy nie kradnę, a zarabiam. Jak widać ing wyznaje inną zasadę i stosuje pranie brudnych pieniędzy Emotikon: Szczęśliwy OSZUSTY JAKICH MAŁO!!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Imjvlaaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-01-2024
Wiadomość 1 z 3 (3 951 wyświetleń)

Re: Wpłatomat się pomylił

Witaj, rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Możesz zgłosić odwołanie od reklamacji. Na tej podstawie ponownie przeanalizujemy wpłatę i oraz dane urządzenie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
120
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 946 wyświetleń)

Re: Wpłatomat się pomylił

Odwołanie już poszło, mam nadzieję że skończy się pozytywnie bo jak nie to inaczej będziemy rozmawiać.
Odpowiedz
0 Lajków
Imjvlaaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-01-2024
Wiadomość 3 z 3 (3 699 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy