Odpowiedz

Wpłatomat się pomylił

Witam, w dniu 06.01 chciałam wpłacić 1500 zł na konto. Po wsadzeniu banknotów do maszyny, wpłatomat zweryfikował że tam jest tylko 600 zł, a przecież wpłacałam 1500. Pojawił się komunikat czy chce wziąć pieniądze więc wzięłam spowrotem i szybko zadzwoniłam na infolinię. Po 5 minutach próbowania nawiązania połączenia, odebrała jedna z konsultantów. Po opisaniu sytuacji spisaliśmy reklamację. Do dnia 09.01 miało pojawić się uznanie warunkowe w postaci 900 zł. Pieniądze przyszły 08.01 ale zostały bezpodstawnie odebrane po dwóch dniach. Tłumaczenie- nie znaleźli nadwyżki. Zostać okradzionym przez swój bank? W ing to chyba codzienność, wśród moich znajomych coraz częściej ten bank nie jest darzony sympatią Emotikon: Szczęśliwy A ja sprawy nie odpuszczam, będzie trzeba spotkamy się w sądzie, bo ja swoich pieniędzy nie kradnę, a zarabiam. Jak widać ing wyznaje inną zasadę i stosuje pranie brudnych pieniędzy Emotikon: Szczęśliwy OSZUSTY JAKICH MAŁO!!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Imjvlaaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-01-2024
Wiadomość 1 z 3 (4 596 wyświetleń)

Re: Wpłatomat się pomylił

Witaj, rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Możesz zgłosić odwołanie od reklamacji. Na tej podstawie ponownie przeanalizujemy wpłatę i oraz dane urządzenie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
128
18
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (4 591 wyświetleń)

Re: Wpłatomat się pomylił

Odwołanie już poszło, mam nadzieję że skończy się pozytywnie bo jak nie to inaczej będziemy rozmawiać.
Odpowiedz
0 Lajków
Imjvlaaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-01-2024
Wiadomość 3 z 3 (4 344 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy