Odpowiedz

Wpłatomat się pomylił

Witam, w dniu 06.01 chciałam wpłacić 1500 zł na konto. Po wsadzeniu banknotów do maszyny, wpłatomat zweryfikował że tam jest tylko 600 zł, a przecież wpłacałam 1500. Pojawił się komunikat czy chce wziąć pieniądze więc wzięłam spowrotem i szybko zadzwoniłam na infolinię. Po 5 minutach próbowania nawiązania połączenia, odebrała jedna z konsultantów. Po opisaniu sytuacji spisaliśmy reklamację. Do dnia 09.01 miało pojawić się uznanie warunkowe w postaci 900 zł. Pieniądze przyszły 08.01 ale zostały bezpodstawnie odebrane po dwóch dniach. Tłumaczenie- nie znaleźli nadwyżki. Zostać okradzionym przez swój bank? W ing to chyba codzienność, wśród moich znajomych coraz częściej ten bank nie jest darzony sympatią Emotikon: Szczęśliwy A ja sprawy nie odpuszczam, będzie trzeba spotkamy się w sądzie, bo ja swoich pieniędzy nie kradnę, a zarabiam. Jak widać ing wyznaje inną zasadę i stosuje pranie brudnych pieniędzy Emotikon: Szczęśliwy OSZUSTY JAKICH MAŁO!!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Imjvlaaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-01-2024
Wiadomość 1 z 3 (3 565 wyświetleń)

Re: Wpłatomat się pomylił

Witaj, rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Możesz zgłosić odwołanie od reklamacji. Na tej podstawie ponownie przeanalizujemy wpłatę i oraz dane urządzenie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
114
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 560 wyświetleń)

Re: Wpłatomat się pomylił

Odwołanie już poszło, mam nadzieję że skończy się pozytywnie bo jak nie to inaczej będziemy rozmawiać.
Odpowiedz
0 Lajków
Imjvlaaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-01-2024
Wiadomość 3 z 3 (3 313 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy