Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat się pomylił
10-01-2024 19:27
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, w dniu 06.01 chciałam wpłacić 1500 zł na konto. Po wsadzeniu banknotów do maszyny, wpłatomat zweryfikował że tam jest tylko 600 zł, a przecież wpłacałam 1500. Pojawił się komunikat czy chce wziąć pieniądze więc wzięłam spowrotem i szybko zadzwoniłam na infolinię. Po 5 minutach próbowania nawiązania połączenia, odebrała jedna z konsultantów. Po opisaniu sytuacji spisaliśmy reklamację. Do dnia 09.01 miało pojawić się uznanie warunkowe w postaci 900 zł. Pieniądze przyszły 08.01 ale zostały bezpodstawnie odebrane po dwóch dniach. Tłumaczenie- nie znaleźli nadwyżki. Zostać okradzionym przez swój bank? W ing to chyba codzienność, wśród moich znajomych coraz częściej ten bank nie jest darzony sympatią
A ja sprawy nie odpuszczam, będzie trzeba spotkamy się w sądzie, bo ja swoich pieniędzy nie kradnę, a zarabiam. Jak widać ing wyznaje inną zasadę i stosuje pranie brudnych pieniędzy
OSZUSTY JAKICH MAŁO!!!!!


Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-01-2024 19:47
Re: Wpłatomat się pomylił
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj, rozumiem, że jest to trudna sytuacja. Możesz zgłosić odwołanie od reklamacji. Na tej podstawie ponownie przeanalizujemy wpłatę i oraz dane urządzenie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-01-2024 21:55
Re: Wpłatomat się pomylił
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odwołanie już poszło, mam nadzieję że skończy się pozytywnie bo jak nie to inaczej będziemy rozmawiać.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość