Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

Dzień dobry

w niedzielę 16 grudnia br. wpłacałam pieniądze we wpłatomacie w Sochaczewie przy ul. Grabskiego 1A i niestety podczas dokonywania wpłaty wpłatomat zepsuł się. Nie przelał mi pieniędzy na konto, nie mam potwierdzenia wpłaty. Podczas rozmowy z pierwszym z konsultantów Pani poinformowała mnie, że dzisiaj tj. w nd, ten dział nie pracuje, ale żebym zadzwoniła w poniedziałek i że jeżeli to jest wpłatomat ING, a nie cash planet, to już podczas rozmowy zostanie sprawdzona nadpłata i pieniądze wrócą na moje konto. W poniedziałek oczywiście o 8 zadzwoniłam pod wskazany numer licząc, że w ciągu 5 minut moja sprawa zostanie wyjaśniona. Niestety Pani nie mogła się połączyć z urządzeniem i poinformowała mnie, że trzeba czekać aż pieniądze będą deponowane, żeby stwierdzić zacięcie pieniędzy. Na pytanie kiedy nastąpi to "deponowanie" nie potrafiła udzielić informacji. Mam wyznaczony termin rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie do 24 grudnia. Niestety jest czwartek a moja sprawa pomimo prośby o potraktowanie sprawy priorytetowo nikt się nią nie zajął. 

Nie wiem co już mam zrobić, żeby odzyskać pieniądze.  

Odpowiedz
0 Lajków
mandy_mel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2018
Wiadomość 1 z 11 (9 132 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Podaj proszę numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy je z prośbą o pilne rozpatrzenie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 2 z 11 (9 122 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

nr  zgłoszenia 009253/122018

 

Odpowiedz
0 Lajków
mandy_mel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2018
Wiadomość 3 z 11 (9 117 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

009253/122018

Odpowiedz
0 Lajków
mandy_mel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-12-2018
Wiadomość 4 z 11 (9 116 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

Otrzymaliśmy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę skrzynkę Wiadomości w Moim ING - znajdziesz tam więcej szczegółów.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 5 z 11 (9 034 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

005711/012019 po raz kolejny wpłatomat wciągnął mi pieniądze, tym razem były to pieniądze na leki dla dziecka które wpłacałemtym żonie BLIKIEM tym razem przegieliście, sprawa zgłoszona w sobotę i oczywiście pomimo ponaglenia nic się nie dzieje, bo po co
Odpowiedz
0 Lajków
barca2121
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-01-2019
Wiadomość 6 z 11 (7 871 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

barca2121 Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 11 (7 858 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

IlonaU
w sobotę dwa razy otrzymałem wiadomość że sprawa przekazana
Odpowiedz
0 Lajków
barca2121
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-01-2019
Wiadomość 8 z 11 (7 855 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

barca2121 Czy otrzymałeś od nas jakąś informację w zakładce ,,Wiadomości" w Moim ING? 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 9 z 11 (7 846 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty

Dostałem wiadomość o warunkowym uznaniu. Śmieszne, tak jakby ktoś to kwestionowal. Dobrze że pieniądze wróciły Ale i tak cala sytuacja przesadzila o przeniesieniu konta
Odpowiedz
0 Lajków
barca2121
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-01-2019
Wiadomość 10 z 11 (7 796 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy